Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

Μη αποδοχή της προβλεπόμενης χρηματικής αποζημίωσης για τη συμμετοχή μου την 82η Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε.



Χαλκίδα, 18/06/2013                       
Θέμα : Μη αποδοχή της προβλεπόμενης χρηματικής αποζημίωσης για τη συμμετοχή μου  την 82η Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Όπως γνωρίζετε, σε λίγες μέρες (22-25 Ιουνίου 2013)  πραγματοποιείται στην Αθήνα η 82η Γενική Συνέλευση του Κλάδου μας.
Στις εκλογές που πραγματοποίησε ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας  στις 5 Ιουνίου 2013 για την ανάδειξη αντιπροσώπων για την 82η Γενική συνέλευση της Δ.Ο.Ε. εκλέχτηκα  αντιπρόσωπος του Συλλόγου μας με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας.
Με την παρούσα σας δηλώνω ότι, όπως και πέρσι,  δεν επιθυμώ να λάβω καμία χρηματική αποζημίωση για τη συμμετοχή μου στην 82η Γενική Συνέλευση της Δ.Ο.Ε.

Πιστεύω ότι η λογική της χρηματικής αποζημίωσης των εκπροσώπων των Συλλόγων στη Γενική Συνέλευση του Κλάδου είναι θεμελιωμένη σε λάθος βάση.
Κατά την άποψή μου, που θέλω να πιστεύω ότι δεν  είναι μόνο δική μου, είναι ορθή η πρόβλεψη χρηματικής αποζημίωσης για τη συμμετοχή σε Γενικές Συνελεύσεις του Κλάδου,  επειδή ασφαλώς δεν περισσεύουν σε κανέναν εκπαιδευτικό χρήματα έτσι ώστε να τα διαθέσει στη συμμετοχή του στο συνέδριο της Δ.Ο.Ε., ωστόσο ο τρόπος αποζημίωσης πρέπει να αλλάξει λογική και μορφή.
Οι συμμετέχοντες δεν πρέπει να παίρνουν ένα πάγιο ποσό αλλά να καταθέτουν συγκεκριμένα παραστατικά (π.χ. αποδείξεις, τιμολόγια κτλ) και με βάση αυτά να παίρνουν την αντίστοιχη αποζημίωση, ασφαλώς έχοντας ορίσει εκ των προτέρων ένα ανώτατο όριο για κάθε Σύλλογο. Οποιοδήποτε επιπλέον ποσό θα πρέπει να μένει στο Ταμείο του Συλλόγου μας.
Ως εκ τούτου, επιθυμώντας να παραμείνω συνακόλουθος με τα πιστεύω και τις αξίες μου, επιστρέφω το σύνολο της αποζημίωσης (520 €) στο Ταμείο του Συλλόγου μας.
Τα χρήματα ανήκουν στους συναδέλφους και σε αυτούς τα αποδίδω.
Ούτε στις παρατάξεις ανήκουν, ούτε στις παρέες, ούτε στα πρόσωπα.
Σας καλώ, όπως κάναμε και φέτος, σε επόμενο Δ.Σ. του Συλλόγου μας να αποφασίσουμε όλοι μαζί για τη διάθεση του ποσού επ’ ωφελεία των συναδέλφων μας.
Ελπίζω κι εύχομαι η επιλογή μου και η πρότασή μου να υιοθετηθεί εφεξής από τη Δ.Ο.Ε. και όλους τους συμμετέχοντες από κάθε παράταξη.
                                                            Μετά τιμής 
Μπλέτσας Χρήστος        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου