Με υπουργικές αποφάσεις , που
δεν βασίζονται σε κανένα επιστημονικό δεδομένο και σε κανένα διάλογο με τη βάση
των εκπαιδευτικών και το συλλογικό όργανο που τους εκπροσωπεί, το Υπουργείο
Παιδείας προχώρησε στη διάλυση του ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού.
Με φράσεις όπως: «υπάρχει αντίδραση απ’ τις νηπιαγωγούς γιατί
ξεβολεύονται», «μόνο στην πρωινή βάρδια (των δημοτικών) θα υπάρχει σταθερή
εργασιακή σχέση», «υπάρχουν δάσκαλοι που περισσεύουν», «υπήρχε σπατάλη
πιστώσεων πέρυσι. Έγινε πάρτι», «με βάση τα στοιχεία που έχουμε δεν υπάρχει
ανάγκη για 14.000 διορισμούς που έγιναν πέρυσι», «υπάρχει πληθώρα οργανικών
θέσεων ιδιαίτερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη», «η εκπαίδευση μπορεί να
λειτουργήσει με λιγότερους εκπαιδευτικούς», « του χρόνου μπορούμε να μαζέψουμε
κι άλλο τα πράγματα», «οι οργανικές θέσεις είναι πολλές , έχουν δοθεί
ρουσφετολογικά, θα πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε με αυτές», επιχειρηματολογεί
για την εκπαιδευτική πολιτική που εφαρμόζει, που βασικό της οδηγό έχει την
εξοικονόμηση δαπανών, σε βάρος της ποιότητας της εκπαίδευσης και του Δημόσιου
σχολείου.
Τα σχολεία άνοιξαν φέτος με τους εκπαιδευτικούς
στην θέση τους….
μετά το
«πετσόκομμα » απ’ όλα σχεδόν τα σχολεία ενός δασκάλου, αφού τα αντιμετώπισε ο
Κος Φίλης με « λογιστικά » κριτήρια ( τόσοι εκπ/κοί Χ τόσο διδακτικό ωράριο
ΙΣΟΝ τόσο, συν το ολοήμερο ΙΣΟΝ τόσο και πάλι περισσεύουν !! Να κάνουν και
μαθήματα ειδικοτήτων !! Γυμναστική, εικαστικά, θεατρική αγωγή ακόμη και Τ.Π.Ε
!! )…..
…. αφού «πετάχτηκε» ένας μεγάλος αριθμός συναδέλφων ειδικοτήτων
έξω από τα σχολεία !!
Επειδή τελικά οι αλχημείες για την εξοικονόμηση
δαπανών σε βάρος των εργασιακών σχέσεων των εκπαιδευτικών είναι « βαρέλι δίχως
πάτο»…. « τρώνε » και τις ώρες των
συναδέλφων που συμπληρώνουν ωράριο στο ολοήμερο πρόγραμμα ….
Λέει στην εγκύκλιο :
« Η ώρα του φαγητού − χαλάρωσης
εντάσσεται στην παιδαγωγική διαδικασία και θεωρείται ως διδακτική ώρα για τον εκπαιδευτικό ο οποίος ορίζεται με σχετική πράξη
του Συλλόγου Διδασκόντων ως υπεύθυνος λειτουργίας του ολοήμερου
προγράμματος τη συγκεκριμένη ημέρα και ο οποίος έχει την ευθύνη για τη σίτιση
των μαθητών. Το εκπαιδευτικό προσωπικό που διδάσκει τη δεύτερη ώρα του
ολοήμερου προγράμματος, παρευρίσκεται κι
επιβλέπει τη σίτιση των μαθητών ».
Δηλαδή σε απλά ελληνικά, σε απασχολώ, δε μπορείς να
απομακρυνθείς από το σχολείο, θα « παρευρίσκεσαι » και θα « επιβλέπεις », θα
κάνεις στην ουσία ότι και ο άλλος συνάδελφος αλλά δεν πιάνεται η δική σου ώρα
σα διδακτική !! Την προσφέρεις από την καρδιά σου !!
Ναι Κε Φίλη !!
Έχουμε
προσφέρει πολλά από την καρδιά μας, την τσέπη μας, το « είναι » μας !!
Αλλά ποια είναι η αντιμετώπιση από το Υπουργείο σας
;;; Να μας « κλέβετε » άλλη μία ώρα !!
Καταλαβαίνουμε τη « λογιστική » λογική σας :
Κλέβω 5ώρες/εβδομάδα Χ 3.000 σχολικές μονάδες ΙΣΟΝ
15.000 ώρες. Με διδακτικό ωράριο 22 ώρες Μ.Ο, κερδίζω 680 (ΕΞΑΚΟΣΙΟΥΣ ΟΓΔΟΝΤΑ)
εκπαιδευτικούς !!!!!!!!!!!!!
Μπράβο σας κ Υπουργέ …ανοίξατε τα σχολεία με τους
εκπαιδευτικούς στη θέση τους και κάποιους άλλους που υπηρέτησαν την εκπαίδευση
για χρόνια …στα σπίτια τους… Εξοικονομήσατε ώρες και εκπαιδευτικούς ……αλλά
εξαφανίσατε την ποιότητα, τη δημιουργικότητα…. την καινοτομία από το μνημονιακό
σχολείο σας…
Όλοι εμείς, οι εκπαιδευτικοί της τάξης, θα συνεχίσουμε
να αγωνιζόμαστε για το ποιοτικό δημόσιο σχολείο, για το δικαίωμα των ίσων
ευκαιριών ….για μια ζωή αξιοπρέπειας ….
Το ΔΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου