Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Στις αυτοδιοικητικές εκλογές ασφαλώς με την Έλενα!

Στις προσεχείς αυτοδιοικητικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος για την Κοινότητα Χαλκίδας με τον συνδυασμό «Αλλάζουμε» της υποψήφιας Δημάρχου Αλλάζουμε - Έλενα Βάκα.
Είμαι με την Έλενα Βάκα για πολλούς λόγους :
1) Με την Έλενα τη Βάκα μας συνδέει μακροχρόνια φιλία που έχει σφυρηλατηθεί μέσα από τους κοινούς αγώνες που έχουμε δώσει από διάφορα μετερίζια. Εκτιμώ την προσωπικότητα, τις θέσεις της αλλά και την ουσιαστική προσφορά της στην πόλη μας. Τη σέβομαι και την εμπιστεύομαι, αυτές είναι για εμένα θεμελιώδεις προϋποθέσεις για να συνεργαστώ και να συμμετέχω σε μια τόσο σοβαρή προσπάθεια.
Οι θέσεις και οι αξίες που πρεσβεύουμε ταυτίζονται συνεπώς ήταν αυτονόητη η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιό της, από τη στιγμή που μου έκανε την τιμή να μου ζητήσει να είμαι υποψήφιος με την παράταξή της.
2) Κατά την περίοδο 2014-2019, οπότε και ήμουν εκλεγμένος Κοινοτικός Σύμβουλος στη Δημοτική Κοινότητα Χαλκίδας με τον κ. Ζεμπίλη, συνεργάστηκα με την κα Βάκα σε πολλά θέματα που αφορούσαν στη Δημοτική Κοινότητα Χαλκίδας και πιστεύω ότι θα αποδειχτεί μια εξαιρετική Δήμαρχος, όπως άλλωστε εξαιρετική ήταν μέχρι σήμερα σε κάθε θέση ευθύνης που ανέβαλε.
3) Όταν πριν από λίγους μήνες συνεδρίασε η ολομέλεια των αιρετών μελών της δημοτικής παράταξης του Θανάση Ζεμπίλη, όσοι συμμετείχαμε δεσμευτήκαμε ηθικά να σεβαστούμε την πρόταση της ολομέλειας, όποια κι αν ήταν. Ήμουν από αυτούς που ενθουσιωδώς υποστήριξα την πρόταση να τεθεί επικεφαλής της νέας δημοτικής παράταξης η Έλενα Βάκα και εκτιμώ ότι έχω κάθε δικαίωμα να νιώθω δικαιωμένος και περήφανος για την επιλογή μου.
Οι προγραμματικοί άξονες του συνδυασμού είναι αυτά ακριβώς που χρειαζόμαστε για να βοηθήσουμε την πόλη μας να κάνει το «άλμα προς τα εμπρός», να φτιάξουμε μια Χαλκίδα όπως αξίζει σε εμάς και στα παιδιά μας. Με καθαρές κι αξιοκρατικές διαδικασίες, με τόλμη και αποφασιστικότητα, χωρίς βερμπαλισμούς κι ανεδαφικές προτάσεις.
Αλλάζουμε την ταυτότητα του Δήμου. Αλλάζουμε προτεραιότητες… Αλλάζουμε νοοτροπία… Αλλάζουμε λειτουργία…
Αλλάζουμε πρώτα εμείς για να αλλάξουμε όλοι μαζί το Δήμο Χαλκιδέων.
Ικανοί και άξιοι υποψήφιοι υπάρχουν σε όλους τους συνδυασμούς. Ελπίζω κι εύχομαι οι συμπολίτες μας να εκλέξουν αυτούς που θα έχουν τις γνώσεις και την όρεξη να παράγουν έργο αλλά και τη διάθεση για συνεργασία σε ειλικρινή κι έντιμη βάση.
Στη Χαλκίδα του αύριο δεν περισσεύει κανείς μας.
#allazoume2019 #elenavaka

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου