Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Η μάχη των εκλογών μόλις τέλειωσε. Η μάχη για να κάνουμε την πόλη μας ακόμα καλύτερη τώρα αρχίζει!


Οι εκλογές ολοκληρώθηκαν χτες με τη θριαμβευτική νίκη της Έλενας Βάκα.
Είναι προφανές ότι νιώθω απόλυτα ευτυχής αλλά και δικαιωμένος με το αποτέλεσμα των εκλογών!
Νιώθω ευτυχής γιατί η πόλη μας αποκτά μια άξια Δήμαρχο, μια έντιμη πολιτικό η οποία, από όποιο μετερίζι κι αν έδωσε τη μάχη της, ήταν αποτελεσματική και επιτυχημένη! Μάλιστα, η καθολική αποδοχή της από τους συμπολίτες μας (δεν το λέω εγώ, το αποτέλεσμα το λέει) δημιουργεί τις ιδανικότερες συνθήκες και προϋποθέσεις έτσι ώστε να συσπειρωθούν υπό την ηγεσία της όλες οι υγιείς δυνάμεις του τόπου μας κι ενωμένοι να πάμε το ευλογημένο τούτο μέρος πολλά βήματα μπροστά!

Νιώθω δικαιωμένος γιατί, από το 2015 ακόμα, στα πλαίσια μια καθαρά φιλικής συζήτησης είχα προβλέψει την νίκη της καθώς η Έλενα ήταν το μοναδικό αυτοδιοικητικό πρόσωπο που είχε όλα τα απαραίτητα προσόντα για να επαναφέρει την παράταξη στη φυσική της θέση. Είναι σοβαρή, σταθερή, μπαρουτοκαπνισμένη, δυναμική, ειλικρινής και, το πιο σημαντικό από όλα, έντιμη! Το είχα ξεκαθαρίσει σε όλους από την αρχή ότι «θα είμαι υποψήφιος με την Έλενα, ακόμα κι αν είμαι ο μόνος της υποψήφιος».
Σε προσωπικό επίπεδο οι εκλογές αυτές ήταν μια μακροχρόνια μάχη που ολοκληρώθηκε ουσιαστικά χτες. Τυπικά δεν έχει ολοκληρωθεί διότι, όπως όλοι γνωρίζουμε, μέχρι σήμερα δεν υπάρχουν αποτελέσματα για τις Κοινότητες, συνεπώς δε γνωρίζω αν εκλέγομαι ή όχι, ωστόσο αυτό που έπρεπε να γίνει, η νίκη της Έλενας και των «Αλλάζουμε», έγινε.
Χαίρομαι πάρα πολύ γιατί μέσα από τον αγώνα αυτόν γνώρισα πάρα πολλούς και ποιοτικούς ανθρώπους, με αρκετούς από τους οποίους ανέπτυξα προσωπικές σχέσεις. Έγινα κι εγώ  κοινωνός προτάσεων, προσεγγίσεων εντελώς διαφορετικών από τις δικές μου που όμως οδηγούν στο ίδιο σημείο. Βγαίνω εμπειρότερος, πλουσιότερος σε ιδέες και θέσεις, στην ουσία είμαι ήδη κερδισμένος.
Στη δύσκολη αυτή μάχη δεν ήμουν μόνος. Δεν ένιωσα στιγμή μόνος.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς την οικογένειά μου που με στήριξε σε αυτήν την προσπάθεια, περισσότερο από όλους  τη σύζυγό μου, την Ευαγγελία.
Ακόμη, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους φίλους και τις φίλες που με ενίσχυσαν όσο μπορούσαν και με τίμησαν με την ψήφο τους, τον καλό τους λόγο, τις παρατηρήσεις τους. Ειλικρινά θα ήθελα να μπορούσα να σφίξω το χέρι καθενός από εσάς για να σας εκφράσω κι εκ του σύνεγγυς   τις ευχαριστίες μου.
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Έλενα τη Βάκα για την τιμητική πρόταση που μου έκανε να είμαι υποψήφιος με το ψηφοδέλτιό της.
Η μάχη των εκλογών μόλις τέλειωσε. Η μάχη για να κάνουμε την πόλη μας ακόμα καλύτερη τώρα αρχίζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου