ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση σε επιμορφωτικό πρόγραμμα»
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και η UNICEF συνδιοργανώνουν ένα δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα 35 ωρών (15 διά ζώσης και 20 εξ αποστάσεως), με υποχρεωτική την πρωινή και εθελοντική την απογευματινή συμμετοχή, για εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που εμπλέκονται με την εκπαίδευση παιδιών με μεταναστευτικό / προσφυγικό υπόβαθρο (τμήματα ΔΥΕΠ & ΖΕΠ).
Η επιμόρφωση ως προς τη διά ζώσης διάστασή της, θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του 24ου Δ.Σ. Χαλκίδας, ως εξής:
Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020, 09:00-14:00 & 14:30-17:30
Θεματικές:
- Παιδιά με προσφυγικό-μεταναστευτικό υπόβαθρο. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και δράσεις.
- Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολύγλωσσα/πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. - Ζητήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
ές δραστηριότητες και ζητήματα διαχείρισης της πολύγλωσσης, πολυπολιτισμικής τάξης.
- Συνδυάζοντας γνωστικούς στόχους και στόχους κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης.
- Καλές πρακτικές σε ένα σχολείο συμπερίλη
Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020, 09:00-14:00 & 14:30-17:30
Θεματικές:
- Εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικψης.
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται:
- Η παρακολούθηση τουλάχιστον των 10 από τις 15 ώρες διά ζώσης εκπαίδευσης - Η απάντηση σε μία υποχρεωτική δραστηριότητα και στο 50% των υπόλοιπων δραστηριοτήτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες αναμένεται:
- να έχουν αποκτήσει εποπτεία του πεδίου της εκπαίδευσης με συμπεριληπτικό πρόσημο - να μπορούν να αξιολογούν τα χαρακτηριστικά, καθώς και τις εκπαιδευτικές ανάγκες και προσδοκίες των μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο, ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικότερες στρατηγικές διδασκαλίας - να έχουν εξοικειωθεί με τη μεθοδολογία και τις εκπαιδευτικές τεχνικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας - να είναι σε θέση να σχεδιάζουν ενδιαφέρουσες και συμμετοχικές διδακτικές ενότητες που συμβάλλουν στην παράλληλη ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων - να ενσωματώνουν με δημιουργικό τρόπο προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης και διαπολιτισμικές – ενδυναμωτικές παιδαγωγικές μεθοδολογίες - να αναπτύσσουν ενδιαφέροντα, δημιουργικά, συμπεριληπτικά πλαίσια εκπαίδευσης μέσα στα οποία αναπτύσσονται τόσο δεξιότητες επικοινωνίας όσο και δεξιότητες ζωής - να υποστηρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στην πορεία αναγνώρισης και ανάδειξης της αξίας των διαφορετικών ταυτοτήτων και γλωσσικών ρεπερτορίων
- να έχουν αναπτύξει δεξιότητες διαχείρισης πολύγλωσσων, πολυπολιτισμικών και διαφορετικών ταχυτήτων τάξεων - να έχουν μια συνολική εικόνα για το εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και το συνδυασμό της γλωσσικής διδασκαλίας με τη διδασκαλία των άλλων γνωστικών αντικειμένων - να έχουν αναπτύξει τη διαπολιτισμική τους ικανότητα και τον προσωπικό αναστοχασμό για ζητήματα ταυτότητας και εκπαιδευτικής συμπερίληψης
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση συμμετοχής στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
Αίτηση συμμετοχής
Για την επιλογή σας θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
Σε όσες/όσους ολοκληρώνουν επιτυχώς το πρόγραμμα παρέχεται
Βεβαίωση Παρακολούθησης 35 ωρών.
Ο Οργανωτικός Συντονιστής
ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος
Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης
Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδας, το ΠΕΚΕΣ Στερεάς Ελλάδας και η UNICEF συνδιοργανώνουν ένα δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα 35 ωρών (15 διά ζώσης και 20 εξ αποστάσεως), με υποχρεωτική την πρωινή και εθελοντική την απογευματινή συμμετοχή, για εκπαιδευτικούς και διευθυντές σχολικών μονάδων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που εμπλέκονται με την εκπαίδευση παιδιών με μεταναστευτικό / προσφυγικό υπόβαθρο (τμήματα ΔΥΕΠ & ΖΕΠ).
Η επιμόρφωση ως προς τη διά ζώσης διάστασή της, θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο του 24ου Δ.Σ. Χαλκίδας, ως εξής:
Πέμπτη 5 Μαρτίου 2020, 09:00-14:00 & 14:30-17:30
Θεματικές:
- Παιδιά με προσφυγικό-μεταναστευτικό υπόβαθρο. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και δράσεις.
- Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολύγλωσσα/πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. - Ζητήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας.
ές δραστηριότητες και ζητήματα διαχείρισης της πολύγλωσσης, πολυπολιτισμικής τάξης.
- Συνδυάζοντας γνωστικούς στόχους και στόχους κοινωνικο-συναισθηματικής μάθησης.
- Καλές πρακτικές σε ένα σχολείο συμπερίλη
Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020, 09:00-14:00 & 14:30-17:30
Θεματικές:
- Εκπαιδευτικό υλικό, εκπαιδευτικψης.
Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται:
- Η παρακολούθηση τουλάχιστον των 10 από τις 15 ώρες διά ζώσης εκπαίδευσης - Η απάντηση σε μία υποχρεωτική δραστηριότητα και στο 50% των υπόλοιπων δραστηριοτήτων στην ηλεκτρονική πλατφόρμα.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες αναμένεται:
- να έχουν αποκτήσει εποπτεία του πεδίου της εκπαίδευσης με συμπεριληπτικό πρόσημο - να μπορούν να αξιολογούν τα χαρακτηριστικά, καθώς και τις εκπαιδευτικές ανάγκες και προσδοκίες των μαθητών με προσφυγικό / μεταναστευτικό υπόβαθρο, ώστε να σχεδιάζουν αποτελεσματικότερες στρατηγικές διδασκαλίας - να έχουν εξοικειωθεί με τη μεθοδολογία και τις εκπαιδευτικές τεχνικές για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας - να είναι σε θέση να σχεδιάζουν ενδιαφέρουσες και συμμετοχικές διδακτικές ενότητες που συμβάλλουν στην παράλληλη ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων - να ενσωματώνουν με δημιουργικό τρόπο προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης και διαπολιτισμικές – ενδυναμωτικές παιδαγωγικές μεθοδολογίες - να αναπτύσσουν ενδιαφέροντα, δημιουργικά, συμπεριληπτικά πλαίσια εκπαίδευσης μέσα στα οποία αναπτύσσονται τόσο δεξιότητες επικοινωνίας όσο και δεξιότητες ζωής - να υποστηρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στην πορεία αναγνώρισης και ανάδειξης της αξίας των διαφορετικών ταυτοτήτων και γλωσσικών ρεπερτορίων
- να έχουν αναπτύξει δεξιότητες διαχείρισης πολύγλωσσων, πολυπολιτισμικών και διαφορετικών ταχυτήτων τάξεων - να έχουν μια συνολική εικόνα για το εκπαιδευτικό υλικό για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας και το συνδυασμό της γλωσσικής διδασκαλίας με τη διδασκαλία των άλλων γνωστικών αντικειμένων - να έχουν αναπτύξει τη διαπολιτισμική τους ικανότητα και τον προσωπικό αναστοχασμό για ζητήματα ταυτότητας και εκπαιδευτικής συμπερίληψης
Μπορείτε να υποβάλετε αίτηση συμμετοχής στο συγκεκριμένο πρόγραμμα μέσω του παρακάτω συνδέσμου:
Αίτηση συμμετοχής
Για την επιλογή σας θα λάβετε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
Σε όσες/όσους ολοκληρώνουν επιτυχώς το πρόγραμμα παρέχεται
Βεβαίωση Παρακολούθησης 35 ωρών.
Ο Οργανωτικός Συντονιστής
ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Στερεάς Ελλάδος
Δρ. Χρίστος Μαρκαντώνης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου