Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Παληγιάννης Βασίλειος : Μήπως, επιτέλους, ήρθε ο καιρός να αλλάξουμε νοοτροπίες και πολιτικές;


Προσλήψεις Αναπληρωτών
Χιλιάδες δάσκαλοι και νηπιαγωγοί αδιόριστοι

Η πρόσληψη των αναπληρωτών στα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί από τους πίνακες Β΄ και Γ΄. Στον πίνακα Β΄ κατατάχτηκαν με αίτησή τους οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί με βάση την προϋπηρεσία τους ως αναπληρωτές που συγκέντρωσαν ως τις 30/06/2010 και τα μόρια που συγκέντρωσαν στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. Στον πίνακα Γ’ κατατάχτηκαν με αίτησή τους όλοι οι εκπαιδευτικοί με μηδενική προϋπηρεσία βάση το χρόνο κτήσης του πτυχίου και το βαθμό.
·      Για το σχολικό έτος 2012-2013 οι υποψήφιοι αναπληρωτές ΠΕ70 και ΠΕ60, με βάση τα στοιχεία του αρμόδιου τμήματος, είναι:

ΠΕ 70
ΠΕ60
Με μόρια
2.234
4.372
Χωρίς μόρια
5.149
4.418
ΣΥΝΟΛΟ
7.383
8.790

·      Οι προσλήψεις αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2011-2012 είχαν ως εξής:
Πιστώσεις/Πρόγραμμα
ΠΕ70
ΠΕ60
Γενικό Λογιστήριο Κράτους
2.464
1.834
ΕΣΠΑ / Παράλληλη στήριξη και Τ.Υ. ΖΕΠ
881
-
ΣΥΝΟΛΟ
3.345
1.834

·      Οι πιστώσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2012-13 είναι 12.500.
·      Τα κενά εκπαιδευτικών που δόθηκαν στο ΚΥΣΠΕ από τους Περιφερειακούς Διευθυντές για τις αποσπάσεις β΄ φάσης (στις 28/08/12) ήταν ΠΕ70: 2.602, ΠΕ60:1.460. Σ’ αυτά τα λειτουργικά κενά είναι σίγουρο πως θα προστεθούν εκατοντάδες ακόμα που θα προκύψουν μετά την έναρξη του σχολικού έτους.
Με βάση τα παραπάνω στοιχεία εύκολα διαπιστώνει κανείς πως χιλιάδες πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων δεν θα εργαστούν έστω ως αναπληρωτές και το σχολικό έτος 2012-2013.
Η ελληνική κοινωνία είχε επενδύσει πολλά στη νέα γενιά δασκάλων και νηπιαγωγών και πρόσμενε ότι θα συνέβαλαν στην αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου. Όμως, οι πολιτικές που εφαρμόστηκαν την τελευταία τριετία στην εκπαίδευση είχαν ως αποτέλεσμα την υποβάθμιση της εκπαίδευσης και την ουσιαστική μείωση του αριθμού των αναπληρωτών και τους μηδενικούς μόνιμους διορισμούς.
Δυστυχώς, αποδεικνύεται καθημερινά ότι στη χώρα μας δεν έχει γίνει κατανοητή η ανάγκη να επενδύσουμε στη γνώση. Δεν έχει γίνει κατανοητό πως η Παιδεία είναι ο ασφαλέστερος και βασικότερος μοχλός οποιασδήποτε μορφής ανάπτυξης, κοινωνικής, πολιτιστικής και οικονομικής, είναι η ασφαλέστερη επένδυση για την αντιμετώπιση της κρίσης, για ένα καλύτερο αύριο της Ελλάδας.
Μήπως, επιτέλους, ήρθε ο καιρός να αλλάξουμε νοοτροπίες και πολιτικές;

Πάντα στη διάθεσή σας,

Παληγιάννης Βασίλειος

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ : Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ Β Φάσης

ΠΗΓΗ 
 
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού ανακοινώνεται η 2η φάση των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ για το διδακτικό έτος 2012-13.
Οι αποσπώμενοι εκπαιδευτικοί οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία αποσπάσθηκαν προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά στις σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές.

Τρίτη 28 Αυγούστου 2012

Π.Υ.Σ.Π.Ε. Εύβοιας : Κρίση λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών- Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών λόγω Λειτουργικής Υπεραριθμίας


Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Εύβοιας με τη με αρ. 25/28-8-2012 Πράξη του έκρινε ως λειτουργικά υπεράριθμους τους  εκπαιδευτικούς  των Σχολικών Μονάδων του Νομού και τους τοποθέτησε- απέσπασε ως λειτουργικά υπεράριθμους σε Σχολικές Μονάδες με λειτουργικά κενά.
Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που αποσπάσθηκαν σε σχολικές μονάδεςχωρίς δήλωσή τους, έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης απόσπασης μετά από υπεραριθμία μέχρι την Πέμπτη 30-8-2012 (ώρα 12:00) στη Δ/νση Π.Ε. Εύβοιαςείτε υπέβαλαν αίτηση απόσπασης τον Ιούνιο/Αύγουστο 2012, είτε όχι.
Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που αποσπάσθηκαν σε σχολικές μονάδες με δήλωσή τους, έχουν δικαίωμα να υποβάλουν αίτηση απόσπασης, μόνοεάν επιθυμούν να επιστρέψουν στο σχολείο από το οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι.
Οι αιτήσεις απόσπασης που τυχόν υποβλήθηκαν στις προβλεπόμενες προθεσμίες από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κρίθηκαν υπεράριθμοι και αποσπάσθηκαν σε σχολικές μονάδες με δήλωσή τους, δε θα ληφθούν υπόψη κατά τη διαδικασία των αποσπάσεων.
Για να δείτε την Πράξη, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε την αίτηση απόσπασης μετά από υπεραριθμία, πατήστεεδώ.

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

Ανοιχτή επιστολή στους εισακτέους των Παιδαγωγικών Τμημάτων.



Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,
(γιατί πλέον συνάδελφοι και συναδέλφισσες είστε, εν καιρώ θα συναντηθούμε και στις σχολικές τάξεις) συγχαρητήρια για την επιτυχία σας!
Σας εύχομαι από καρδιάς καλή δύναμη, καλό πτυχίο και καλή τύχη σε κάθε βήμα της ζωής σας!
Θυμάμαι κι εγώ τη μέρα που έμαθα ότι πέρασα στο ΠΤΔΕ Πάτρας.
Σαν χτες τη θυμάμαι κι ας πέρασαν δώδεκα χρόνια….
Ομολογώ δε γνώριζα τότε πόσο σημαντικό  και σπουδαίο έργο είναι να έχεις την ευθύνη της διδασκαλίας των μικρών μαθητών.
Να είστε βέβαιοι πως, όταν με το καλό μπείτε στις τάξεις, θα νιώσετε όχι μόνο την ευθύνη αλλά και την τιμή και τη χαρά που σου δίνει η καθημερινή συναναστροφή με τους μικρούς μαθητές.
Θα νιώσετε τη σπουδαιότητα του λειτουργήματος να «εργάζεσαι» με τα παιδιά που οι γονείς τους μας εμπιστεύονται για να τα βοηθήσουμε να αναπτύξουν τις δυνάμεις τους, τις ικανότητές τους, να γίνουν όσο το δυνατόν καλύτερα και πλούσια σε γνώσεις, αξίες και ιδανικά.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, στα τέσσερα χρόνια των σπουδών σας θα μάθετε πάρα πολλά, οι καθηγητές θα σας δώσουν γνώσεις, πληροφορίες, κατευθύνσεις για να  εκτελείτε το καθήκον σας.
          Να θυμάστε όμως κάτι:
Δεν έχετε επιλέξει ένα επάγγελμα, έχετε επιλέξει ένα λειτούργημα.
          Το να είσαι εκπαιδευτικός δε θα σας κάνει πλούσιους, δε θα σας οδηγήσει εύκολα στην κοινωνική ή άλλη καταξίωση, είναι κάτι που απαιτεί θυσίες, ψυχική αντοχή, αγώνα και , πάνω από όλα, αληθινή αγάπη για τα μικρά παιδιά.
Η υλική  αμοιβή δε θα είναι ποτέ  αντάξια του έργου σας, η ηθική αμοιβή όμως μπορεί να είναι μεγαλύτερη από όση μπορείτε να φανταστείτε μόνο υπό μία προϋπόθεση:
Να μη δείτε το έργο σας ως  μισθοφόρος, αλλά ως στρατιώτης του πνεύματος και της χώρας.
Όταν έρθει η ώρα, θα δείτε πως η όποια διέξοδος σας ανοίγεται στην αγορά εργασίας από τα Παιδαγωγικά Τμήματα  τελικά δεν είναι ούτε τόσο λαμπερή, ούτε τόσο «αξιόλογη».
          Ο μισθός δεν ήταν και δεν είναι ικανοποιητικός και, όταν με το καλό τελειώσει η οικονομική κρίση, δε θα φαντάζει σοβαρό κίνητρο για να γίνει κάποιος εκπαιδευτικός.
Αν επιλέξατε το Παιδαγωγικό γιατί πιστεύετε ότι θα σας εξασφαλίσει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, θα σας απογοητεύσει η σκληρή πραγματικότητα που τόσο έντεχνα σας απέκρυψαν τα ΜΜΕ και οι όποιοι άλλοι «συμβουλάτορες» που χωρίς γνώσεις σας έδειξαν «αυτό το δρόμο».
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι , αν δεν αγαπάτε ειλικρινά τα παιδιά, έχετε επιλέξει το χειρότερο επάγγελμα που θα μπορούσατε να ασκήσετε και που κανένας μισθός, όσο υψηλός κι αν είναι αυτός, δε θα μπορέσει να σας βοηθήσει να γίνετε έστω μέτριοι εκπαιδευτικοί.
Αν δε λατρεύετε να βλέπετε γύρω σας κάθε μέρα τα παιδιά, αν δε θέλετε να τα έχετε στο μυαλό σας ακόμα κι όταν δε διδάσκετε, αν δε μπορείτε να ανεχτείτε ότι αυτά θα είναι πολλές φορές το επίκεντρο των συζητήσεων σας ακόμα και με την παρέα σας ή την οικογένειά σας, μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε.
Έχετε περάσει σε μια σχολή που σας οδηγεί σε ένα λειτούργημα, όχι σε ένα επάγγελμα.
Ανοίξτε το μυαλό σας σε νέες γνώσεις, ανοίξτε την καρδιά σας για να μπορεί να δεχτεί την τεράστια αγάπη που θα σας δείξουν οι μαθητές σας.
Η ευθύνη είναι μεγάλη, το φορτίο είναι βαρύ, το ταξίδι όμως για εμάς που ταξιδεύουμε συνειδητά είναι υπέροχο!

                               Φιλικά

                  Μπλέτσας Κ. Χρήστος
                             Δάσκαλος

ΠΥΣΠΕ Βοιωτίας : «Χαρακτηρισμός και κρίση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών»


Πηγή : εδώ.
Στη Λιβαδειά, σήμερα στις 27 Αυγούστου 2012 και στα γραφεία της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ημέρα Δευτέρα και ώρα 12.00’ π.μ. το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Βοιωτίας, που συγκροτήθηκε με την αρ. 5627/26-06-2012 απόφαση του Περιφερειακού Δ/ντή Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας και αποτελείται από τους:
  1. Γκάρτζιο Γεώργιο, Διευθυντή της Δ/νσης Π.Ε. Βοιωτίας, ως Πρόεδρο.
  2. Γιαννιό Μιχάλη, Δ/ντη του 8ου Δ.Σ. Λιβαδειάς, ως Τακτικό μέλος και Αντιπρόεδρο του Συμβουλίου.
  3. Πανάγου Γεώργιο, Δ/ντη του 1ου Δ.Σ. Θηβών ως αναπληρωματικό αιρετό μέλος.
  4. Γαμβρίλη Ιωάννη, Δ/ντη του Δ.Σ. Διστόμου, ως τακτικό αιρετό μέλος.
  5. Σελέκου Αλεξάνδρα, Υποδ/ντρια του 2ου Δ.Σ. Θηβών, ως τακτικό μέλος.
  6. Μαστροθανάση Κων/νο, Δάσκαλο του 3ου Δ.Σ. Θήβας, ως Γραμματέα του Συμβουλίου.
συνήλθε σε τακτική συνεδρίαση, ύστερα από την αρ. 7379/Φ.30/Α/24-08-2012 πρόσκληση του προέδρου του Συμβουλίου για να πάρει απόφαση πάνω στα θέματα της ημερήσιας διάταξης.
ΘΕΜΑ : «Χαρακτηρισμός και κρίση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών»
ΠΙΝΑΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΠΕ 70
ΠΙΝΑΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΩΝ ΠΕ 60
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ  ΠΡΑΞΗΣ 40η/27-08-2012
ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ
Οι  εκπαιδευτικοί που περιλαμβάνονται  στους παραπάνω πίνακες,  καλούνται να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε κάποια από τα λειτουργικά κενά μέχρι την Τετάρτη, 29/08/2012 και ώρα 13:30 π.μ.

Για όσους γεννήθηκαν μέχρι και το 1985

Πηγή

Όσοι ανήκετε σε αυτές τις ηλικίες ..θα καταλάβετε: «H αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πώς καταφέραμε να επιβιώσουμε...Ήμαστε μια γενιά σε αναμονή: περάσαμε την παιδική μας ηλικία περιμένοντας. Έπρεπε να περιμένουμε δύο ώρες μετά το φαγητό πριν κολυμπήσουμε, δύο ώρες μεσημεριανό ύπνο για να ξεκουραστούμε και τις Κυριακές έπρεπε να... μείνουμε νηστικοί όλο το πρωί για να κοινωνήσουμε. Ακόμα και οι πόνοι περνούσαν με την αναμονή.. Κοιτάζοντας πίσω, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι είμαστε ακόμα ζωντανοί.. Εμείς ταξιδεύαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας και αερόσακους. Κάναμε ταξίδια 10 και 12 ωρών, πέντε άτομα σε ένα Φιατάκι και δεν υποφέραμε από το «σύνδρομο της τουριστικής θέσης». Δεν είχαμε πόρτες, παράθυρα, ντουλάπια και μπουκάλια φαρμάκων ασφαλείας για τα παιδιά.. Ανεβαίναμε στα ποδήλατα χωρίς κράνη και προστατευτικά, κάναμε ωτο-στοπ, καβαλάγαμε μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα.
Οι κούνιες ήταν φτιαγμένες από μέταλλο και είχαν κοφτερές γωνίες. Ακόμα και τα παιχνίδια μας ήταν βίαια. Περνάγαμε ώρες κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αυτοκίνητα για να κάνουμε κόντρες κατρακυλώντας σε κάποια κατηφόρα και μόνο τότε ανακαλύπταμε ότι είχαμε ξεχάσει να βάλουμε φρένα. Παίζαμε «μακριά γαϊδούρα» και κανείς μας δεν έπαθε κήλη ή εξάρθρωση.. Βγαίναμε από το σπίτι τρέχοντας το πρωί, παίζαμε όλη τη μέρα και δεν γυρνούσαμε στο σπίτι παρά μόνο αφού είχαν ανάψει τα φώτα στους δρόμους. Κανείς δεν μπορούσε να μάς βρει. Τότε δεν υπήρχαν κινητά. Σπάζαμε τα κόκαλα και τα δόντια μας και δεν υπήρχε κανένας νόμος για να τιμωρήσει τους «υπεύθυνους» Ανοίγανε κεφάλια όταν παίζαμε πόλεμο με πέτρες και ξύλα και δεν έτρεχε τίποτα. Ήταν κάτι συνηθισμένο για παιδιά και όλα θεραπεύονταν με λίγο ιώδιο ή μερικά ράμματα.. Δεν υπήρχε κάποιος να κατηγορήσεις παρά μόνο ο εαυτός σου.
Είχαμε καυγάδες και κάναμε καζούρα ο ένας στον άλλος και μάθαμε να το ξεπερνάμε.Τρώγαμε γλυκά και πίναμε αναψυκτικά, αλλά δεν ήμασταν παχύσαρκοι. Ίσως κάποιος από εμάς να ήταν χοντρός και αυτό ήταν όλο. Μοιραζόμασταν μπουκάλια νερό ή αναψυκτικά ή οποιοδήποτε ποτό και κανένας μας δεν έπαθε τίποτα. Καμιά φορά κολλάγαμε ψείρες στο σχολείο και οι μητέρες μας το αντιμετώπιζαν πλένοντας μας το κεφάλι με ζεστό ξύδι.. Δεν είχαμε Playstations, Nintendo 64, 99 τηλεοπτικά κανάλια, βιντεοταινίες με ήχο surround, υπολογιστές ή Ιnternet. Εμείς είχαμε φίλους.. Κανονίζαμε να βγούμε μαζί τους και βγαίναμε.. Καμιά φορά δεν κανονίζαμε τίποτα, απλά βγαίναμε στο δρόμο και εκεί συναντιόμασταν για να παίξουμε κυνηγητό, κρυφτό, αμπάριζα... μέχρι εκεί έφτανε η τεχνολογία. Περνούσαμε τη μέρα μας έξω, τρέχοντας και παίζοντας. Φτιάχναμε παιχνίδια μόνοι μας από ξύλα.. Χάσαμε χιλιάδες μπάλες ποδοσφαίρου. Πίναμε νερό κατευθείαν από τη βρύση, όχι εμφιαλωμένο, και κάποιοι έβαζαν τα χείλη τους πάνω στη βρύση. Κυνηγούσαμε σαύρες και πουλιά με αεροβόλα στην εξοχή, παρά το ότι ήμασταν ανήλικοι και δεν υπήρχαν ενήλικοι για να μας επιβλέπουν.
Πηγαίναμε με το ποδήλατο ή περπατώντας μέχρι τα σπίτια των φίλων και τους φωνάζαμε από την πόρτα. Φανταστείτε το! Χωρίς να ζητήσουμε άδεια από τους γονείς μας, ολομόναχοι εκεί έξω στο σκληρό αυτό κόσμο! Χωρίς κανέναν υπεύθυνο! Πώς τα καταφέραμε; Στα σχολικά παιχνίδια συμμετείχαν όλοι και όσοι δεν έπαιρναν μέρος έπρεπε να συμβιβαστούν με την απογοήτευση. Κάποιοι δεν ήταν τόσο καλοί μαθητές όσο άλλοι και έπρεπε να μείνουν στην ίδια τάξη. Δεν υπήρχαν ειδικά τεστ για να περάσουν όλοι.. Τι φρίκη! Κάναμε διακοπές τρεις μήνες τα καλοκαίρια και περνούσαμε ατέλειωτες ώρες στην παραλία χωρίς αντηλιακή κρέμα με δείκτη προστασίας 30 και χωρίς μαθήματα ιστιοπλοΐας, τένις ή γκολφ.. Φτιάχναμε όμως φανταστικά κάστρα στην άμμο και ψαρεύαμε με ένα αγκίστρι και μια πετονιά. Ρίχναμε τα κορίτσια κυνηγώντας τα, όχι πιάνοντας κουβέντα σε κάποιο chat room και γράφοντας ; ) : D : P Είχαμε ελευθερία, αποτυχία, επιτυχία και υπευθυνότητα και μέσα από όλα αυτά μάθαμε και ωριμάσαμε. Αν εσύ είσαι από τους «παλιούς»... συγχαρητήρια! Είχες την τύχη να μεγαλώσεις σαν παιδί...».

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.: Λειτουργικά κενά για αποσπάσεις: Μεγάλα ερωτηματικά εγείρει η στάση της Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας


ΞΕΝΟΦΩΝΤΟΣ   15Α - 10557  ΑΘΗΝΑ     ΤΗΛ. 210 3312793-4  &  6974 750407
www.dakepe.gr  e-mail: info@dakepe.gr
 22 - 08 - 2012
Λειτουργικά κενά για αποσπάσεις:
Μεγάλα ερωτηματικά εγείρει η στάση της
Περιφερειακής Διευθύντριας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου αποσπάσεων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, είναι γνωστό ότι κανείς δάσκαλος και νηπιαγωγός δεν αποσπάστηκε στα ΠΥΣΠΕ Δράμας, Καρδίτσας και Τρικάλων.
Σε ανακοίνωσή του στις 04/08/2012, ο αιρετός εκπρόσωπος στο ΚΥΣΠΕ, εκλεγμένος με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε., Παληγιάννης Βασίλης, δήλωσε ότι υπέγραψε τις αποσπάσεις με επιφύλαξη αμφισβητώντας τον αριθμό των λειτουργικών κενών με βάση τα οποία πραγματοποιήθηκαν οι αποσπάσεις, αναφερόμενος πιο αναλυτικά στο ΠΥΣΠΕ Τρικάλων και τις τεράστιες διαφοροποιήσεις στον αριθμό των κενών που δόθηκαν από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Θεσσαλίας. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων καταγράφει έλλειμμα 97 εκπαιδευτικών (Δασκάλων, Νηπιαγωγών, Αγγλικής Γλώσσας και Φυσικής Αγωγής) την ίδια στιγμή που η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας παρουσιάζει το νομό να έχει πλεόνασμα 57 εκπαιδευτικών, δηλαδή απόκλιση 154 εκπαιδευτικών!!!
Άραγε, ποια υπηρεσία γνωρίζει και παρέχει τα σωστά στοιχεία;
Στην καταγγελία αυτή και στα ερωτήματα που εύλογα προκύπτουν, η Περιφερειακή Διευθύντρια Θεσσαλίας επέλεξε να απαντήσει, όχι επί της ουσίας, αλλά παρουσιάζοντας τις δικές της στατιστικές αναλογίες δασκάλων/μαθητών (και αυτές με λάθη) για να «αποδείξει» το αληθές των στοιχείων για τα λειτουργικά κενά. Το ζήτημα όμως είναι ότι η εκπαίδευση, οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών δεν είναι μόνο αριθμοί και αυστηρά αριθμητικά δεδομένα. Και η κυρία Περιφερειακή Διευθύντρια έχει εκτεθεί.
Είναι φανερό ότι το έργο της διορισμένης από την κα Διαμαντοπούλου Περιφερειακής Διευθύντριας δεν το υπονομεύει ο εκλεγμένος αιρετός του Κλάδου με τις καταγγελίες του που αφορούν σε ανεύθυνες πολιτικές και αυθαίρετες επιλογές, αλλά η στάση της και οι ενέργειές της.
Επιβεβαιώνει τη ρήση του θυμόσοφου λαού μας πως «όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά».

Καλούμε
την Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας, σε άμεση συνεργασία με τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής και τα αντίστοιχα ΠΥΣΠΕ να ενημερώσουν ορθά τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας με τα πραγματικά λειτουργικά κενά, προκειμένου να ικανοποιηθεί μεγαλύτερος αριθμός αιτήσεων απόσπασης συναδέλφων στην επόμενη συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ που θα πραγματοποιηθεί την τελευταία εβδομάδα του Αυγούστου.

Για τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Ο Πρόεδρος

Ο Γενικός Γραμματέας



Χαράλαμπος Κόκκινος

Μάνος Ανδρουλάκης

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας : Ενημέρωση αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα των διαδικασιών τοποθετήσεων υπεραρίθμων και των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ Εύβοιας.

Σύμφωνα με την ενημέρωση που είχε η Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας από τον αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Εύβοιας κ. Θεοδουλίδη Χρήστο το χρονοδιάγραμμα για την  τοποθέτηση  των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών και των συναδέλφων που αιτούνται απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ Εύβοιας διαμορφώνεται κατά πάσα πιθανότητα ως εξής:

- Μέχρι τη Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012 και ώρα 14:00 οι εκπαιδευτικοί οι όποιοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι υποβάλουν στο ΠΥΣΠΕ θετική «Δήλωση Υπεραριθμίας- Δήλωση Τοποθέτησης μετά από Υπεραριθμία».

- Την Τρίτη 28 Αυγούστου 2012 θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Εύβοιας  για την οριστική τοποθέτηση των συναδέλφων που θα κριθούν λειτουργικά υπεράριθμοι.

- Την Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012 θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Εύβοιας αναφορικά με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των αποσπάσεων εντός ΠΥΣΠΕ Εύβοιας.

Καλή τοποθέτηση σε όλους τους ενδιαφερόμενους συναδέλφους.

Πέμπτη 23 Αυγούστου 2012

ΠΥΣΠΕ Εύβοιας : Λειτουργικές υπεραριθμίες σχολικών μονάδων σχ. έτους 2012-2013

Το Π.Υ.Σ.Π.Ε. Εύβοιας με τη με αρ. 23/23-8-2012 Πράξη του έκρινε λειτουργικές υπεραριθμίες εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες της Εύβοιας και καλεί τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων που αναφέρονται στην Πράξη και στις οποίες κατέχουν οργανική θέση να υποβάλουν στο ΠΥΣΠΕ, όποιοι επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, θετική «Δήλωση Υπεραριθμίας- Δήλωση Τοποθέτησης μετά από Υπεραριθμία», μέχρι τη Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012 και ώρα 14:00.
Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι, παρακαλούνται να υποβάλουν αρνητική «Δήλωση Υπεραριθμίας- Δήλωση Τοποθέτησης μετά από Υπεραριθμία».
Για να δείτε την Πράξη 23, πατήστε εδώ.
Για να δείτε τα λειτουργικά κενά Δασκάλων και Νηπιαγωγών, πατήστε εδώ.
Για να κατεβάσετε τη «ΔήλωσηΥπεραριθμίας- Δήλωση Τοποθέτησης μετά από Υπεραριθμία», πατήστε εδώ.

Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Η λογική του παραλόγου με στόχο την απόλυση εργαζομένων


Η λογική του παραλόγου με στόχο την απόλυση εργαζομένων

          Σύμφωνα με δημοσιεύματα τουηλεκτρονικού τύπου τα οποία επικαλούνται σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Έθνος» η κυβέρνηση επεξεργάζεται σχέδιο σύμφωνα με το οποίο θα προβεί στην «άμεση ένταξη σε εφεδρεία, 3.000 δημόσιων υπαλλήλων για τους οποίους εκκρεμεί πειθαρχικός έλεγχος ή έχει διαταχθεί ΕΔΕ, καθώς και για περίπου 1.000 εκπαιδευτικών οι οποίοι επικαλούμενοι ψυχολογικά κυρίως προβλήματα απουσιάζουν επί μακρόν από την υπηρεσία».
          Αναμφίβολα αντιλαμβάνομαι κι εγώ κι όλος ο κόσμος την ανάγκη της Τρόικα να απολύσει εργαζόμενους και να τσεκουρώσει εργασιακά δικαιώματα και κατακτήσεις.
          Αντιλαμβάνομαι την άμεση προτεραιότητα της κυβέρνησης να δικαιολογήσει τις μαζικές απολύσεις εργαζόμενων με στόχο τη μείωση των κρατικών εξόδων, τη ίδια στιγμή που δίνονται μερικά εκατομμύρια Ευρώ για να καλυφθούν οι ανάγκες (!) ιδρυμάτων στην ηγεσία των οποίων βρίσκονται συγγενείς των κυβερνώντων.
          Από τη «λογική» όμως της πρόθεσης της Κυβέρνησης προκύπτουν κάποια ερωτήματα τα οποία αξίζουν σχολιασμού και απαντήσεων :
1)     Αυτοί που  έχουν καταδικαστεί από τα Πειθαρχικά Συμβούλια γιατί δεν απολύθηκαν και θα βγουν τώρα σε εφεδρεία; Αν εξέτισαν την ποινή που προβλέπει ο νόμος, ποινή που η Βουλή είχε αποφασίσει, όχι οι συνδικαλιστές, γιατί θα πρέπει να τιμωρηθούν αναδρομικά; Αλήθεια, ποιο ευρωπαϊκό δικαστήριο είναι αυτό που θα δεχτεί την επιπλέον επιβολή ποινής για ένα αδίκημα που έχει ήδη εξεταστεί και η ποινή του εκτελεστεί;
2)     Αυτοί σε βάρος των οποίων έχει διαταχθεί Ε.Δ.Ε. με ποια λογική θα βρεθούν σε εφεδρεία, αν είναι τελικά αθώοι; Τι θα γίνει αν αποδειχθεί η αθωότητά τους; Ποιος θα είναι αυτός που θα αποκαταστήσει το όνομά τους και θα αναλάβει το κόστος της οικονομικής ζημιάς που θα υποστούν από μια άδικη και παράλογη δίωξη;   
3)     Επειδή , ως εκπαιδευτικός, η εμπειρία μου και οι γνώσεις μου περιστρέφονται κυρίως γύρω από το χώρο της Α/θμιας εκπαίδευσης, πώς θα προστατεύσει το Κράτος τους εκπαιδευτικούς από κακοπροαίρετους ή δικομανείς γονείς; Αν με μια ψεύτικη καταγγελία μπορεί κάποιος να απολυθεί, πώς θα μπορέσουν οι εκπαιδευτικοί να αποτρέψουν και να αντιμετωπίσουν κάποιον που κακοπροαίρετο ή , ακόμα χειρότερα, εγκάθετο;
4)     Αυτοί οι εκπαιδευτικοί που , όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, είναι εκτός τάξης για ψυχολογικούς λόγους (φαντάζομαι  ψευδείς, θα ήταν άθλιο να απολυθούν εργαζόμενοι γιατί είναι απλά άρρωστοι) γιατί δεν έχουν ήδη απολυθεί ή συνταξιοδοτηθεί; Αλήθεια, ποιες ήταν οι αιτίες που προκάλεσαν την ψυχολογική πάθηση από την οποία υποφέρουν;
5)     Πόσοι είναι πια αυτοί οι εκπαιδευτικοί; Μήπως είναι οι αριθμοί ψεύτικοι και φουσκωμένοι για να δημιουργηθούν εντυπώσεις και για να σπιλωθούν επαγγελματικοί κλάδοι , όπως είχε κάνει και η κ. Διαμαντοπούλου που ισχυριζόταν ότι υπήρχαν κρυμμένοι 5.000 αργόσχολοι εκπαιδευτικοί, γεγονός που αποδείχθηκε εκ των πραγμάτων ανυπόστατο; Δε θα είναι η πρώτη φορά που στοχοποιείται ο εκπαιδευτικός κλάδος, ελπίζω όμως να είναι η τελευταία.
6)     Ακόμα κι αν όλα αυτά είναι σωστά και δικαιολογημένα, αυτό θα δικαιολογήσει την απόλυση (εφεδρεία = απόλυση) 4.000 εργαζομένων. Οι υπόλοιποι 31.000 με ποια «δικαιολογία» θα απολυθούν;
Εν κατακλείδι , όλοι μας θέλουμε ένα δίκαιο κράτος, εργαζόμενους που ορθά κατέχουν τις θέσεις εργασίας τους, ειδικά στο Δημόσιο.
     Όλοι θέλουμε ένα δίκαιο σύστημα προσλήψεων, ένα σύστημα που το μπιλιετάκι του βουλευτή και οι κουμπαροσυμπέθεροί του δε θα έχουν θέση.
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι μπορούν οι κυβερνώντες, στο βωμό της ανάγκης τους να φέρουν σε πέρας τις διαταγές της Τρόικα,  να αμαυρώνουν επαγγελματικούς κι επιστημονικούς κλάδους και να ανάγουν σε ουσιαστικό συνεργάτη τους τον κάθε λογής δικομανή ή «καταγγέλλοντα» χωρίς καν να επιχειρείται η εξέταση της καταγγελίας.
Κάποτε λέγαμε ότι το μόνο πράγμα που εκτελείται χωρίς δίκη είναι το πέναλτι στο ποδόσφαιρο.
Τώρα χωρίς δίκη εκτελείται και η επαγγελματική και επιστημονική συνείδηση και τιμή των εργαζομένων και των επιστημόνων, ειδικά στο χώρο της Παιδείας, μιας και πλέον το Κράτος επιλέγει να «αξιοποιήσει» τους «κουκουλοφόρους» χρησιμοποιώντας την καταγγελία ως μέτρο που οδηγεί στην απόλυση, ακόμα κι αν αυτή η καταγγελία είναι πέρα για πέρα αβάσιμη.
Ελπίζω κι εύχομαι η σοφρωσύνη  και η σοβαρότητα να πρυτανεύσουν και όλα αυτά να παραμείνουν απλά ένα πολύ κακό σχέδιο.

            Μπλέτσας Χρήστος

                 Δάσκαλος
Πρόεδρος Συλλογικής Επιτροπής
       Δ.Α.Κ.Ε/Π.Ε. Χαλκίδας

Τρίτη 21 Αυγούστου 2012

Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας : Τριήμερο αγωνιστικών δράσεων


                 Χαλκίδα  21/08/2012

                   
Δελτίο τύπου              


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Δασκάλων –Νηπιαγωγών Χαλκίδας λαμβάνοντας υπόψη :
·        Την ατέλειωτη λαίλαπα των  μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση, εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς και εξοντώνουν οικονομικά, ιδιαίτερα τους νέους συναδέλφους, οι οποίοι αναγκάζονται να ζήσουν με κατοχικό μισθό της τάξης των 570 €
·        Τον αστείο , προκλητικό διορισμό 5 δασκάλων και 35 νηπιαγωγών για το 2012-2013
·        Τις ελάχιστες διαφαινόμενες πιστώσεις αναπληρωτών
Αποφάσισε να διοργανώσει τριήμερο αγωνιστικών κινητοποιήσεων ως εξής :

Δευτέρα 10/09/2012 Συνέντευξη Τύπου στις 12:00 π.μ. στα γραφεία του Συλλόγου όπου ο Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. θα παρουσιάσουν στους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. τα προβλήματα του Κλάδου καθώς επίσης και το αγωνιστικό – διεκδικητικό πλαίσιο για τη συνδικαλιστική χρονιά 2012-2013.
Τρίτη 11/09/2012 Πρόσκληση προς όλα τα μέλη μας για συμμετοχή συμβολικού δίωρου αποκλεισμού της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας και κατάθεση ψηφίσματος στο Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης.
Τετάρτη 12/09/2012 Πραγματοποίηση 24ωρης απεργιακής κινητοποίησης με αιτήματα αιχμής όλα όσα αναφέρονται στο διεκδικητικό πλαίσιο του Κλάδου με κυρίαρχο την οικονομική εξαθλίωση των νέων εκπαιδευτικών οι οποίοι καλούνται να ζήσουν με τον κατοχικό μισθό των 570 €.

Το ΔΣ

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΑΚΕ-ΑΤΕ

 ΔΑΚΕ ΑΤΕ


16-08-2012

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Με αφορμή τις δηλώσεις του Πρωθυπουργού κ. Α. Σαμαρά από την Καλαμάτα, παραμονές του εορτασμού της Παναγίας: «Θέλω να γνωρίζετε ότι, η σημαία του αγώνα για όλη την Ελλάδα είναι ψηλά. Αγωνιζόμαστε προκειμένου να πετύχουμε το στόχο, που δεν είναι άλλος, από τη γρήγορη έξοδο της Χώρας από την κρίση…Γιατί τώρα είναι η Ελλάδα που μετράει και τίποτα άλλο. Και είμαι βέβαιος, ότι με τη βοήθεια της Παναγιάς, θα κερδίσουμε…»,

θέλουμε και εμείς να δηλώσουμε, αισθανόμενοι αυτή την ανάγκη όλες τις τελευταίες ημέρες, εκ μέρους των εργαζομένων της Αγροτικής Τράπεζας, του αγροτικού κόσμου, αλλά και όλου του Ελληνικού λαού στον οποίο ανήκε η Αγροτική Τράπεζα, ότι ο πολιτικός τους λόγος δεν μας πείθει πλέον, όταν την ώρα που θα έπρεπε να χαρακτηρίζεται από ειλικρίνεια, αποδεικνύεται δημαγωγικός αλλά και αυτοκαταστροφικός.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα δεν είναι οικονομικό, αλλά πλέον πολιτικό.

Διαπιστώσαμε πόσο «η σημαία του αγώνα για όλη την Ελλάδα είναι ψηλά»,

όταν στην περίπτωση της Αγροτικής Τράπεζας με εν κρυπτώ προετοιμαζόμενο σχέδιο και “εν μία νυκτί” (άτυπη προσφορά, δεσμευτική προσφορά, απόφαση Προβόπουλου, ΦΕΚ ανάκλησης άδειας, ΦΕΚ διάλυσης της τράπεζας, ανακοίνωση στις 19:00 μ.μ. της Παρασκευής 27/07, όλα σε 1 ημέρα!!!), υλοποιήθηκε από την Κυβέρνηση μέσω του διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος η διάλυση και κυριολεκτικά το «χάρισμά» της.

Όταν για την Ιστορική αυτή Τράπεζα ποτέ ΔΕΝ αποδείχτηκε δημόσια

*ότι δεν είναι βιώσιμη αφού διαθέτει πρόγραμμα αναδιάρθρωσης εγκεκριμένο από την Τρόικα,
*ότι δεν έχει λειτουργικά κέρδη,
*ότι δε διαθέτει από τα καλύτερα χαρτοφυλάκια δανείων σύμφωνα με τη διαγνωστική μελέτη της BlackRock,
*ότι στα τελευταία stress tests δεν πήρε μεγαλύτερη βαθμολογία από την Πειραιώς,
*ότι δε διαθέτει το μικρότερο δανεισμό από ELA και ΕΚΤ,
*ότι δε διαθέτει την καλύτερη σχέση δανείων/καταθέσεων,
*ότι δεν απαιτεί το μικρότερο ποσό από τις 4 ιδιωτικές «συστημικές» τράπεζες για την ανακεφαλαιοποίησή της!

Παρόλα αυτά, τόλμησε αυτή η Κυβέρνηση, ΑΝΤΙ να την ανακεφαλαιοποιήσει με 3,9 δις από το ΤΧΣ (δηλαδή να γίνει αναπλήρωση των μοναδικών κεφαλαίων που της έλειπαν από το κούρεμα των ομολόγων, στο οποία εντάχθηκε παράτυπα ως δημόσια τράπεζα), να ΧΡΕΩΣΕΙ το ελληνικό δημόσιο με υπερδιπλάσια χρήματα με τη λύση που επέλεξε, δηλαδή να ΧΡΕΩΣΕΙ τον Έλληνα φορολογούμενο πάνω από 9 δις τη στιγμή που από τα επερχόμενα δυσβάσταχτα μέτρα προσπαθεί να έχει έσοδα 11,5 δις.

Όταν με αυτόν τον τρόπο η Κυβέρνηση καταδίκασε τον Έλληνα αγρότη και κατέστρεψε τη δυνατότητα αγροτικής παραγωγής της Χώρας μας, δεδομένου ότι ακόμη και αν δεν υπήρχε η Αγροτική Τράπεζα θα έπρεπε να την εφεύρει, διότι μόνο μέσω αυτής θα μπορούσε να κάνει την αναγκαία στήριξη και ανάπτυξη του Πρωτογενούς Τομέα.

Όταν ποτέ δεν απαντήθηκε πώς θα αποπληρωθούν τα 220 εκατ. Ευρώ δάνεια των κομμάτων, που είχαν δοθεί από την Αγροτική Τράπεζα, και μεταφέρθηκαν τώρα στην τράπεζα Πειραιώς (δεδομένου ότι όπως υπολογίζεται θα χρειαστούν 20 και 50 έτη για να αποπληρωθούν από την επιδότηση των κομμάτων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ αντίστοιχα)!

Διαπιστώνουμε πόσο «αυτό που μετράει είναι η Ελλάδα» όταν, πλέον των παραπάνω, θα έχουμε πάντα χαραγμένες στη μνήμη τις επανειλημμένες προεκλογικές δηλώσεις του Πρωθυπουργού στο Ζάππειο ΙΙΙ (22/04), στην Αλεξανδρούπολη (04/05), στη Λάρισα (28/04), στη Θήβα (21/04), με αποκορύφωμα στο Βελλίδειο Θεσ/νίκης (14/06) και στο δελτίο τύπου της ΝΔ για τον αγροτικό τομέα (15/06):

«Και θα ήθελα να το πω αυτό. Για εμάς η Αγροτική Τράπεζα είναι ένας δημόσιος τραπεζικός πυλώνας, που δεν πρέπει να κλείσει, γιατί μέσα της έχει εγγυήσεις αγροτικής γης, που βρίσκονται υπό τον έλεγχό της, και δεν πρέπει να μείνει χωρίς χρηματοδότηση. Σπόρους σήμερα δε μπορούν να αγοράσουν σε πολλά χωριά οι αγρότες, σπόρους, πόσο μάλλον τρόφιμα, ζητήματα ζωοτροφών, ενέργειας, που υπάρχουν σήμερα για τον αγρότη. Υπάρχουν περίπου 7 δις, που θα περισσέψουν από την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, και θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την Αγροτική».

Όπως θα έχουμε πάντα χαραγμένη στη μνήμη και την μετεκλογική δέσμευση στο κείμενο προγραμματικής σύγκλισης της 23/06 (σημείο 11), όπου αναφέρθηκε ότι «η Αγροτική Τράπεζα θα επανακεφαλαιοποιηθεί, θα εξυγιανθεί, και θα διαφυλαχτεί το χαρτοφυλάκιο υποθηκών αγροτικής γης», και πριν στεγνώσει το μελάνι εκποιείται μαζί με την Τράπεζα και το 70% των υποθηκών της αγροτικής γης, πράγμα που «δημιουργεί προβλήματα που έχουν κι εθνικές διαστάσεις», όπως επεσήμανε ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του στην Αλεξανδρούπολη αλλά και στο Ζάπειο ΙΙΙ.

Ο Ελληνικός λαός πίστεψε αυτές τις δεσμεύσεις, ψήφισε, για να στηρίξει τις θέσεις αυτές, γιατί εκπροσωπούσαν τα συμφέροντά του. Δεν ήξερε όμως ότι παραπλανόμενος από ανειλικρινείς υποσχέσεις θα ψήφιζε την διάλυση και το χάρισμα της περιουσίας του!

Εμείς ως ΔΑΚΕ αισθανόμαστε προδομένοι, ότι προδόθηκε η εμπιστοσύνη μας και τα πολιτικά μας πιστεύω.
Ήμασταν όμως πάντα και θα είμαστε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ, και δηλώνουμε ότι θα ασκούμε πάντα σκληρή κριτική και δράση απέναντι σε αναξιόπιστες πολιτικές και πολιτικούς, που δεν υπηρετούν τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού.
Δεν πρόκειται ποτέ να υιοθετήσουμε λογικές που ισοπεδώνουν τα εργασιακά δικαιώματα, που διαλύουν το εθνικό τραπεζικό σύστημα υφαρπάζοντας τον πλούτο του Ελληνικού λαού προς όφελος συγκεκριμένων συμφερόντων τα οποία υπηρετούνται.

Δηλώνουμε ότι υπό τη δυσχερή θέση που μας έφερε η Κυβέρνηση, όταν επέδειξε φοβερή επιμέλεια στον τρόπο που εκτέλεσε τη διάλυση της Αγροτικής Τράπεζας, ενώ έδειξε εγκληματική αμέλεια στις συνέπειες της πράξης αυτής στα εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματά μας, εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε, όπως ήμασταν πάντα, στο πλευρό όλων των εργαζομένων της Αγροτικής Τράπεζας.
Η διάλυση της Αγροτικής Τράπεζας αποτελεί ΜΕΓΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ, όπως επισημαίνεται και στην ανακοίνωση του συλλόγου εργαζομένων της ΑΤΕ της 03/08/2012, που δημοσιεύτηκε στον τύπο.
Είναι πράξη ΕΘΝΙΚΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ. Είναι πράξη ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ των συμφερόντων του Ελληνικού Δημοσίου. Είναι πράξη πολιτικής ασυνέπειας. Πρέπει άμεσα να ανατραπεί.

Η Αγροτική Τράπεζα θα επιστρέψει στην ιδιοκτησία του Ελληνικού λαού.
Είμαστε βέβαιοι ότι «με τη βοήθεια της Παναγιάς» θα το κερδίσουμε.



Υ.Γ. αποστέλλεται στον Πρωθυπουργό, σε όλους τους βουλευτές

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Παληγιάννης Βασίλης : Διορισμοί εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση. Σοκ ! 40 διορισμοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: 5 δάσκαλοι και 35 νηπιαγωγοί


Παληγιάννης Βασίλειος  Αθήνα , 16 Αυγούστου 2012
Αιρετός Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Τηλ. 6974750409
Fax: 210-3442287

Διορισμοί εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση. Σοκ !
40 διορισμοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: 5 δάσκαλοι και 35 νηπιαγωγοί

Σοκ προκαλεί στην εκπαιδευτική κοινότητα η απόφαση της κυβέρνησης για 225 μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση εκ των οποίων 40 στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, 5 δάσκαλοι και 35 νηπιαγωγοί.
Οι φετινοί διορισμοί θα είναι οι λιγότεροι μετά το 1950 και σηματοδοτούν την πρόθεση της κυβέρνησης να συνεχίσει να θυσιάζει τη δημόσια εκπαίδευση στο βωμό της εξοικονόμησης πόρων.
Δυστυχώς όλα τα μέτρα που πάρθηκαν τα τελευταία τρία χρόνια κυρίως από την κυρία Διαμαντοπούλου οδηγούν στην υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Θυμίζω πως οι καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, η μη λειτουργία εκατοντάδων ολοήμερων τμημάτων, η κατάργηση της μετεκπαίδευσης, η μη χορήγηση εκπαιδευτικών αδειών, η ακύρωση αντισταθμιστικών δράσεων, η υποβάθμιση της εκπαίδευσης ελληνοπαίδων εξωτερικού κτλ. συνδέονται με την προσπάθεια των κυβερνήσεων για «εξοικονόμηση» εκπαιδευτικού προσωπικού.
Μπορεί να συνεχιστεί αυτή η πολιτική; Αναλογίζεται κανείς τις συνέπειές της;
Οι 12.584 πιστώσεις για την πρόσληψη αναπληρωτών σε καμιά περίπτωση δεν θα καλύψουν το κενό που δημιουργούν οι μηδενικοί διορισμοί για το 2012-2013.
Σημειώνω πως οι διορισμοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση την τελευταία δεκαετία έχουν ως εξής:


Το πρόβλημα της υποβάθμισης της εκπαίδευσης μέσω των μηδενικών διορισμών δε δημιουργεί ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο της πατρίδας μας, που είναι ζητούμενο ιδιαίτερα στη σημερινή συγκυρία.

 Πάντα στη διάθεσή σας

  Παληγιάννης Βασίλης