ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Κύριε Υπουργέ,
Είναι σε πλήρη γνώση σας, και το έχουμε επισημάνει σε όλους τους τόνους, ότι η φετινή σχολική χρονιά ξεκίνησε με τους χειρότερους οιωνούς
τόσο για την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά
μας όσο και για το εργασιακό καθεστώς των Ελλήνων Εκπαιδευτικών.
Έχουμε τονίσει πολλές φορές τα τεράστια προβλήματα που έχουν δημιουργήσει οι μηδενικοί μόνιμοι διορισμοί και οι ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
Έχουμε διαμαρτυρηθεί για τον απαράδεκτο και αδιαφανή (για τους μετατασσόμενους) τρόπο με τον οποίο πραγματοποιήθηκαν οι μετατάξεις εκπαιδευτικών από την Β/θμια στην Α/θμια εκπαίδευση καθώς και τις τεράστιες αδικίες που δημιουργήθηκαν σε βάρος εκπαιδευτικών που επί σειρά πολλών ετών υπηρετούν στην Α/θμια εκπαίδευση.
Διαμαρτυρηθήκαμε πολλές φορές, ματαίως, για τις ελάχιστες αποσπάσεις
εκπαιδευτικών ΠΕ 60 και ΠΕ 70 από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ, για την κάλυψη κενών
της εκπαίδευσης, αλλά και για το ότι έχουν «ξεχαστεί» τελείως από την
πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ τα αιτήματα απόσπασης εκπαιδευτικών
ειδικοτήτων.
Προχωρήσαμε σε εξώδικη
διαμαρτυρία για τον αντιεκπαιδευτικό τρόπο με τον οποίο κατασκευάσατε
πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς διαλύοντας το Ολοήμερο Σχολείο και κάθε
έννοια υποστηρικτικής δομής και αντισταθμιστικής αγωγής.
Τώρα μια ακόμη σειρά εξόφθαλμα παράνομων διαδικασιών έρχεται να προστεθεί στο μακρύ φετινό κατάλογο.
Ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας διορισμοί αναπληρωτών
με βάση τη σειρά κατάταξής τους στον ενιαίο πίνακα, τη σειρά
προτιμήσεών τους καθώς και τις ανάγκες σε εκπαιδευτικούς της κάθε
περιοχής. Οι διορισμοί αυτοί, τις τελευταίες ημέρες, αλλάζουν.
Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούν τους εκπαιδευτικούς να
δηλώσουν άλλο ΠΥΣΠΕ για τοποθέτηση με το αιτιολογικό ότι πλεονάζουν στο
ΠΥΣΠΕ διορισμού τους.
Δημιουργείται, εύλογα, το ερώτημα γιατί τοποθετήθηκαν κάπου όπου πλεονάζουν κι αν ήταν λάθος ποιος αναλαμβάνει την ευθύνη γι' αυτό;
Δημιουργείται όμως και τεράστιο ζήτημα παραβίασης της σειράς κατάταξης στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών,
αφού με τον τρόπο αυτό ενδέχεται εκπαιδευτικοί με χαμηλότερη σειρά στον
πίνακα να βρεθούν μετά τη μετακίνησή τους σε περιοχές που είχαν ζητήσει
άλλοι εκπαιδευτικοί με καλύτερη θέση. Δημιουργούνται επίσης υποψίες ότι
πιθανόν κάποιοι να γνώριζαν ότι θα ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία
μετακίνησης και να δήλωσαν όλες τις περιοχές γνωρίζοντας ότι θα πάνε
κάπου αλλού στη συνέχεια, ενώ άλλοι περιορίστηκαν να δηλώσουν μόνο τον
τόπο που επιθυμούσαν.
Το άλλο φαινόμενο που παρουσιάζεται είναι η αλλοίωση των αποσπάσεων, αυτών των ελάχιστων, που πραγματοποιήθηκαν από το ΚΥΣΠΕ και φέρουν τη δική σας υπογραφή.
Εκπαιδευτικοί που με
συγκεκριμένη μοριοδότηση και σειρά προτιμήσεων αποσπάστηκαν σε ένα ΠΥΣΠΕ
της προτίμησής τους καλούνται τώρα να συμπληρώσουν αίτηση απόσπασής για
άλλο ΠΥΣΠΕ της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης επειδή και αυτοί
πλεονάζουν. Και πάλι προκύπτει, αβίαστα, το ερώτημα αν υπάρχει κάποιος
στοιχειώδης σχεδιασμός στις ενέργειες της πολιτικής ηγεσίας. Η απάντηση
δυστυχώς προκύπτει το ίδιο αβίαστα.
Κύριε Υπουργέ,
Η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο χώρο της Α/θμιας εκπαίδευσης είναι ασφυκτική. Οι μαθητές δεν έχουν την εκπαίδευση που αξίζουν, και που οι οικογένειές τους πληρώνουν πανάκριβα μέσω της βαρύτατης φορολογίας. Όσο για τους λειτουργούς της εκπαίδευσης μετά την οικονομική κι επιστημονική υποβάθμιση που τους έχει επιβάλει η ελληνική πολιτεία τώρα τους βυθίζει στην εργασιακή ανασφάλεια και την αβεβαιότητα που προκαλούν οι παράνομες ενέργειες και οι αντιεκπαιδευτικές επιλογές της.
Σας καλούμε να αναλογιστείτε το μέγεθος της ευθύνης που σας αναλογεί και να αποκαταστήσετε, όπως οφείλετε, τη νομιμότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου