Πέμπτη, 27 Ιουλίου 2017

Θέλουμε δίκαιη αξιολόγηση όλων μας, θέλουμε επιστημονική αξιολόγηση κι όχι «επιστημονικό χειρουργείο»!

Η επιλογή των διευθυντών των σχολικών μονάδων αποτέλεσε μια οιονεί  πρόβα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων. Δεν είναι δύσκολο να ανατρέξουμε στις καταγγελίες των παρατάξεων και στα σχόλια των συναδέλφων στο διαδίκτυο πανελλαδικά για να καταλάβουμε ότι κι ανέδειξε όλα τα προβλήματα και τα κακώς κείμενα που φοβόμαστε (εμείς, οι δάσκαλοι της τάξης) ότι θα αντιμετωπίσουμε :
ευνοϊκή μεταχείριση ημετέρων, σκανδαλώδη βαθμολογία σε πρόσωπα που όλοι γνωρίζουν αν έχουν ικανότητα διοίκησης, τσεκούρωμα «αντιφρονούντων», έκφραση της προσωπικής εμπάθειας, της ιδιοτέλειας και του βεντετισμού, εξέταση σε άγνωστη ύλη (αρκεί να διαβάσει κανείς ερωτήσεις που κάνανε στους συναδέλφους του τύπου «Πιστεύετε ότι ο εξπρεσιονισμός μπορεί να αξιοποιηθεί παιδαγωγικά στην Στ΄» που καμία σχέση δεν έχουν με το έργο του Διευθυντή) κτλ. Σε μερικά ΠΥΣΠΕ πιο αξιοκρατικά θα βαθμολογούσε η επιτροπή του Μάστερ Σεφ, παρά οι συνάδελφοι! Εντάξει, μερικά στοιχεία «Μάστερ Σεφ» είχαμε σε κάποια ΠΥΣΠΕ…  Μάλιστα,  η βαθμολογία «τσαλάκωσε» και πολλούς από αυτούς που κάποτε κράδαιναν το «διοριστήριο» του «αξιολογητή»!  Όλα αυτά αποδεικνύουν ότι οι φόβοι μας δεν είναι αβάσιμοι! Θέλουμε δίκαιη αξιολόγηση όλων μας, θέλουμε επιστημονική αξιολόγηση κι όχι «επιστημονικό χειρουργείο»! Ας το έχουν κατά νου και οι συνάδελφοι που από τον Αύγουστο θα είναι οι νέοι διευθυντές μας και να θυμούνται ότι… ο ρόλος του αξιολογητή μέχρι το ρόλο του αξιολογούμενου… μια θητεία δρόμος είναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου