Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Επιτροπές και Ομάδες Γεωγραφικής Ευθύνης Δημοτικής Κοινότητας Χαλκίδας

Στο πρώτο Δ.Σ. της Δημοτικής Κοινότητας Χαλκίδας ορίστηκαν οι «άτυπες» επιτροπές της που στόχο έχουν να υποβοηθήσουν το έργο της.
          Ως εκλεγμένος σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης και θα είμαι μέλος της επιτροπής Παιδείας – Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εθελοντισμού (λόγω επαγγελματικής ιδιότητας προφανώς).

          Επίσης θα είμαι μέλος των Ομάδων Γεωγραφικής Ευθύνης α) Κανήθου (μιας κι εκεί έζησα τα παιδικά μου χρόνια και είμαι Καραμπαμπιώτης) και β) Λιανής Άμμου – Έξω Παναγίτσας – Αγίων Αναργύρων – Χαραυγής μιας κι στην περιοχή αυτή εργάζομαι κι έχω καθημερινή επαφή με τον κόσμο.
Είναι προφανές ότι σε θέματα Παιδείας θέση μου είναι οι ψηφισμένες θέσεις του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας και της ΕΛΜΕ Εύβοιας και στόχος η αναβάθμιση της δημόσιας και δωρεάν Παιδείας στο Δήμο μας.
          Όσον αφορά τα θέματα των περιοχών γεωγραφικής ευθύνης μείζονος σημασίας για εμένα είναι οι ψηφισμένες θέσεις των πολιτιστικών συλλόγων των περιοχών αυτών καθώς και όλων των συναφών οργανώσεων.

          Πιστεύω με ειλικρίνεια, καθαρά λόγια και  «ανοιχτά μάτια κι αυτιά» μπορούμε να κάνουμε τις γειτονιές μας καλύτερες! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου