Η έναρξη της λειτουργίας των σχολείων, σηματοδοτείται με την πρόσληψη ενός μεγάλου αριθμού συναδέλφων αναπληρωτών, διασφαλίζοντας τη φαινομενικά απρόσκοπτη, λειτουργία των σχολείων. Αναφερόμαστε όμως σε ένα σχολείο, δημιούργημα των μνημονίων και της πολιτικής των περικοπών, της υποχρηματοδότησης, της έλλειψης υποδομών, στο οποίο δε χωράνε όλοι οι εκπαιδευτικοί και το οποίο στερεί από τα παιδιά ισοδύναμες ευκαιρίες για εκπαίδευση.
Η κατάργηση του ολοήμερου σχολείου Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), η Κατάργηση του δάσκαλου-υπεύθυνου ολοήμερου σχολείου, διαμορφώνει άλλες ανάγκες για εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα να είναι περιορισμένες οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, οι οποίοι διαπιστώνουν ότι δεν χωράνε στο νέο συντηρητικό σχολείο που δημιούργησαν.
(Πολλά τα κενά σε ειδικότητες και δάσκαλους αγγλικών και γαλλικών και καμία πρόσληψη εκπαιδευτικών για την γερμανική γλώσσα).
Συγχρόνως, τεράστιο πρόβλημα καταγράφεται στην λειτουργία της παράλληλης στήριξης. Τα 35 και πλέον κενά, που υπάρχουν στο νομό μας, σαφώς δεν διασφαλίζουν τους στόχους της, ως ενισχυτικό και ενταξιακό θεσμό της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας. Η ανάγκης διασφάλισης συνέχειας ή υποστήριξης ενός μαθητή από συγκεκριμένο πρόσωπο, που γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του, αποτελεί δικαίωμα και απαραίτητη προϋπόθεση για ισοδύναμη ευκαιρία στην εκπαίδευση.
Επιπλέον επισημαίνουμε ότι οι τάξεις υποδοχής στις οποίες φοιτούν μαθητές από ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, με στόχο οι μαθητές αυτοί να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα και να ολοκληρώσουν με επιτυχία τη φοίτησή τους, δεν μπορούν να λειτουργήσουν με εκπαιδευτικούς που μοιράζονται σε σχολεία και δεν μπορούν να υποστηρίξουν σε καθημερινή βάση τους στόχους της δημιουργίας των τάξεων υποδοχής, θέτοντας σε αμφισβήτηση την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας τους , δημιουργώντας πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για :
Το δημόσιο δημιουργικό σχολείο
ισοδύναμες ευκαιρίες για εργασία των εκπαιδευτικών και εκπαίδευση των παιδιών
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ !
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Για το ΔΣ
Η κατάργηση του ολοήμερου σχολείου Ενιαίου Αναμορφωμένου Εκπαιδευτικού Προγράμματος (ΕΑΕΠ), η Κατάργηση του δάσκαλου-υπεύθυνου ολοήμερου σχολείου, διαμορφώνει άλλες ανάγκες για εκπαιδευτικούς, με αποτέλεσμα να είναι περιορισμένες οι προσλήψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, οι οποίοι διαπιστώνουν ότι δεν χωράνε στο νέο συντηρητικό σχολείο που δημιούργησαν.
(Πολλά τα κενά σε ειδικότητες και δάσκαλους αγγλικών και γαλλικών και καμία πρόσληψη εκπαιδευτικών για την γερμανική γλώσσα).
Συγχρόνως, τεράστιο πρόβλημα καταγράφεται στην λειτουργία της παράλληλης στήριξης. Τα 35 και πλέον κενά, που υπάρχουν στο νομό μας, σαφώς δεν διασφαλίζουν τους στόχους της, ως ενισχυτικό και ενταξιακό θεσμό της παιδαγωγικής πράξης και της μαθησιακής διαδικασίας. Η ανάγκης διασφάλισης συνέχειας ή υποστήριξης ενός μαθητή από συγκεκριμένο πρόσωπο, που γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες του, αποτελεί δικαίωμα και απαραίτητη προϋπόθεση για ισοδύναμη ευκαιρία στην εκπαίδευση.
Επιπλέον επισημαίνουμε ότι οι τάξεις υποδοχής στις οποίες φοιτούν μαθητές από ευάλωτες κοινωνικά ομάδες, με στόχο οι μαθητές αυτοί να ενταχθούν στο εκπαιδευτικό σύστημα και να ολοκληρώσουν με επιτυχία τη φοίτησή τους, δεν μπορούν να λειτουργήσουν με εκπαιδευτικούς που μοιράζονται σε σχολεία και δεν μπορούν να υποστηρίξουν σε καθημερινή βάση τους στόχους της δημιουργίας των τάξεων υποδοχής, θέτοντας σε αμφισβήτηση την αποτελεσματικότητα της λειτουργίας τους , δημιουργώντας πρόβλημα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ για :
Το δημόσιο δημιουργικό σχολείο
ισοδύναμες ευκαιρίες για εργασία των εκπαιδευτικών και εκπαίδευση των παιδιών
ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ !
ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
Για το ΔΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου