Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018

Λειτουργία τριμελών επιτροπών



Με αφορμή έγγραφο που στάλθηκε στα σχολεία από τις Διευθύνσεις των νομών, για την δήλωση νέου τμήματος όταν υπάρχουν περισσότερα από 25 παιδιά ανά τμήμα και ανεξάρτητα από την λειτουργικότητα του σχολείου επισημαίνουμε :


Mε το έγγραφό τους αυτό οι Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούν τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Δημοτικών σχολείων και τις προϊσταμένες και προϊστάμενους  των νηπιαγωγείων, να αποστείλουν ονομαστικές καταστάσεις μαθητών και αιτήματα για τη λειτουργία τμημάτων ώστε να εξεταστούν από τις τριμελείς επιτροπές «αν ο αριθμός των μαθητών υπερβαίνει τους 25 σε ένα τμήμα».
Το Π.Δ. 79/2017 προβλέπει ότι εάν ο αριθμός των εγγραφών υπερβαίνει τους 25, η τριμελής επιτροπή που συγκροτείται σε κάθε διεύθυνση (σχολικός σύμβουλος-προϊστάμενος εκπαιδευτικών θεμάτων - διευθυντής σχολείου), έχει τη δυνατότητα να κατανείμει τους μαθητές που πλεονάζουν σε όμορα σχολεία αντί να δημιουργηθεί δεύτερο τμήμα στο σχολείο, εισάγοντας ακόμη και επιλεκτικές κληρώσεις για όσα παιδιά κατοικούν στα όρια των όμορων για τη μετακίνηση μαθητών, σε συνέχεια των μετακινήσεων εκπαιδευτικών.
Είναι φανερό ότι εκτός από την καθιέρωση του αριθμού των 25 παιδιών σε κάθε τμήμα , δίνεται η δυνατότητα  στις επιτροπές να καταργήσουν τμήματα εις βάρος της ποιότητας του Δημόσιου σχολείου, με μόνο κριτήριο την εξοικονόμηση δαπανών.
Ο Σύλλογος Δασκάλων –Νηπιαγωγών Χαλκίδας καταγγέλλει την πολιτική του Υπουργείου, που διαλύει το δημόσιο σχολείο και καταστρατηγεί το δικαίωμα των παιδιών και των πολιτών σε μια παιδεία ποιότητας .
Καλούμε την επιτροπή να υπερασπιστεί την ποιοτική εκπαίδευση και να μην προχωρήσει σε μετακινήσεις μαθητών.
Αγωνιζόμαστε για το ποιοτικό Δημόσιο σχολείο, απέναντι στην πολιτική της ισοπέδωσης των δημόσιων αγαθών, όπως αυτό της εκπαίδευσης των παιδιών.

Για το ΔΣ

                             Η Πρόεδρος                                   Η Γεν. Γραμματέας
                             Βέτα Κορωναίου                                Έφη Βαρβάρου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου