Κυριακή 9 Μαΐου 2010

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Φίλοι και φίλες,

Σας καλοσωρίζω στο blog μου.

Το blog αυτό αποτελεί ένα μέσο εξωτερίκευσης των σκέψεων και των προβληματισμών μου αλλά και ένα βήμα για όλους αυτούς που επιθυμούν να εκφράσουν τη γνώμη τους και να ανταλλάξουν απόψεις για τα ζητήματα της επικαιρότητας.

Ελπίδα μου και στόχος μου είναι ο σχολιασμός της επικαιρότητας και η δημοσιοποίηση των θέσεων και των απόψεων σε θέματα που κρίνω ότι αξίζουν σχολιασμού!

Οι θεματικοί άξονες που θα αναπτυχθούν στο blog είναι η πολιτική, ο αθλητισμός, η εκπαίδευση, η οικολογία. Φυσικά, το blog θα διευρύνει τις θεματικές του ενότητες σταδιακά, ελπίζοντας να κρατάει το ενδιαφέρον των επισκεπτών σε υψηλά επίπεδα.

Όλα τα πράγματα, όταν είναι στα αρχικά τους στάδια, έχουν αδυναμίες και τρωτά σημεία. Θα ήθελα, λοιπόν, τη δική σας βοήθεια και τις δικές σας προτάσεις ώστε το blog μου να γίνει όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρον, χρήσιμο, προσιτό, να γίνει το βήμα της δημοσιοποίησης των προβληματισμών και των απόψεων όλων μας!


Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας!
Μπλέτσας Κ. Χρήστος

Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου