Δ.Α.Κ.Ε.- ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
http//: dakepech.blogspot.com e-mail: dakepech@yahoo.gr
14/3/2011
«Πρώτα ο μαθητής»… στο ΚΤΕΛ!!
Η Δ.Α.Κ.Ε. Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκίδας καταγγέλλει την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας η οποία προχωρά, με χθεσινή απόφασή της, σε καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων σε όλη τη χώρα και στο νομό της Εύβοιας όχι με βάση παιδαγωγικά κριτήρια αλλά με στόχο την εξοικονόμηση εκπαιδευτικού προσωπικού.
Καταργήσεις 35 Δημοτικών και Νηπιαγωγείων μόνο στην Εύβοια, οι οποίες δεν αποσκοπούν στην δημιουργία «εύρωστων» σχολικών μονάδων αλλά στην εξοικονόμηση πόρων μέσω της μείωσης του ανθρώπινου δυναμικού και την απαλλαγή της κεντρικής διοίκησης από πόρους για τη μεταφορά μαθητών. Ειδικά στις συγχωνεύσεις του 17ου Δημ. Σχολ. Χαλκίδας και του Δημ. Σχολ. Βατώντα δεν πληρούνται ούτε οι προϋποθέσεις που το ίδιο το Υπουργείο θέτει!!
Δε ζητήθηκε καν η γνώμη των άμεσα ενδιαφερόμενων, των γονέων, των εκπαιδευτικών των σχολείων, των Συλλόγων Δασκάλων και Νηπιαγωγών, παρά τις κυβερνητικές διακηρύξεις περί «διαβούλευσης» και «δημοκρατικού διαλόγου». Προφανώς <<οι Σοσιαλιστές>> συζητάνε μόνο με όσους συμφωνούν μαζί τους!
Οι συγχωνεύσεις απλά μεταφέρουν κονδύλια από το σχολείο του χωριού στο ΚΤΕΛ που αναλαμβάνει τη μεταφορά των μαθητών, ενώ αργότερα με την περικοπή των σχετικών κονδυλίων από την κυβέρνηση προς τους Δήμους, η συγχώνευση θα μετακυλίσει τελικά το κόστος της μεταφοράς των μαθητών στους γονείς και την τοπική κοινωνία.
Θεωρούμε ότι δεν μπορεί να υπάρξει δωρεάν, δημόσια, ποιοτική παιδεία που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες με λογιστικά κριτήρια που προτάσσουν τις περικοπές σε σχολεία, χρήματα και εκπαιδευτικούς.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία να επανεξετάσει το όλο θέμα και οι όποιοι υποβιβασμοί, συγχωνεύσεις και καταργήσεις να γίνουν όντως με αμιγώς παιδαγωγικά κριτήρια ακολουθώντας τη νόμιμη διαδικασία αφού ληφθούν σοβαρά υπόψη οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης των παιδιών του ελληνικού λαού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου