Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Υποψήφιος με το Δήμαρχο Θανάση Ζεμπίλη γιατί...

Φίλες και φίλοι,

Στις προσεχείς Δημοτικές εκλογές θα είμαι υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος για τη Δημοτική Κοινότητα Χαλκίδας με το συνδυασμό του Δημάρχου Χαλκίδας κ. Θανάση Ζεμπίλη «Γέφυρα στο μέλλον».
Στις δύσκολες εποχές που περνάει η πατρίδα μας η ενεργή συμμετοχή όλων μας είναι απαραίτητη.
Πιστεύω ότι η πόλη μας, ο τόπος μας, έχουν ανάγκη από νέα πρόσωπα, πολίτες με νέες ιδέες κι εξειδικευμένες γνώσεις, ανθρώπους που θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να πάει ο τόπος μας ένα βήμα μπροστά.

Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα για να κάνουμε ένα άλμα προς τα εμπρός, να αξιοποιήσουμε ως κοινωνία τα πλεονεκτήματά μας και με ενότητα χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας.

Είμαι με το Θανάση γιατί :

-                                 Είναι ο  Δήμαρχος που νοικοκύρεψε τα οικονομικά του Δήμου και, μάλιστα, τη στιγμή που η χώρα μας να βιώνει τη χειρότερη μεταπολιτευτική της περίοδο.

-                                 Είναι Δήμαρχος των έργων, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητες του ΕΣΠΑ και των οικονομικών δυνάμεων της πόλης μας χωρίς να επιβαρύνει με πρόσθετες αυξήσεις των δημοτικών τελών τους πολίτες της.

-                                 Είναι ο Δήμαρχος που είχε ηγετικό ρόλο σε κάθε κοινωνικό αγώνα, σε κάθε διεκδίκηση, υπερασπίζοντας τον εργαζόμενο, τον οικογενειάρχη, τον συνάνθρωπο.

-                                 Είναι το πρόσωπο το οποίο ηγείται ενός πολύχρωμου και πολυφωνικού συνδυασμού, που ενώνει πολίτες από όλες σχεδόν τις πολιτικές δυνάμεις της πόλης μας με μόνο στόχο να φτιάξει για τη Χαλκίδα μας  μια «ΓΕΦΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ»

Επιθυμία μου είναι να προσφέρω στην πόλη μας από τη θέση του Κοινοτικού Συμβούλου τις γνώσεις και τις εμπειρίες μου έτσι ώστε όλοι μαζί να «χτίσουμε» μια πόλη πιο φιλική, πιο όμορφη, πιο ανθρώπινη.

          Μαζί να φτιάξουμε μια πόλη αντάξια της ιστορίας της για εμάς και τα παιδιά μας.


Μπλέτσας Χρήστος

Δάσκαλος

Υποψήφιος Κοινοτικός Σύμβουλος

Δημοτικής Κοινότητας Χαλκίδας

 

 

 

Σύντομο Βιογραφικό

 

Γεννήθηκα στις 9 Νοεμβρίου 1980 στη Χαλκίδα της Εύβοιας όπου κατοικώ κι εργάζομαι ως δάσκαλος.

Γονείς μου είναι ο Κωνσταντίνος Μπλέτσας, ελαιοχρωματιστής, και μητέρα μου η Μένια Μπλέτσα, ιδιωτικός υπάλληλος. Έχω δύο αδερφές, την Αρετή και την Παρασκευή.

Είμαι αρραβωνιασμένος με την δασκάλα Ευαγγελία Πριμηκυρίου

Φοίτησα στο 21ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, στο Γυμνάσιο Κανήθου και το Λύκειο Κανήθου.

Είμαι απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών (2000-2004).

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στην Πολεμική Αεροπορία, στην 116 ΠΜ στον Άραξο Αχαΐας (2004-2005).

Είμαι μόνιμος δάσκαλος σε δημόσιο σχολείο από το 2005.

Έχω υπηρετήσει :1) Δ.Σ. Αρχίπολης Ρόδου 2) Δ.Σ. Μύτικα Εύβοιας 3) Δ.Σ. Στενή Εύβοιας 4) 1ο Δ.Σ. Ερέτριας Εύβοιας 5) 1ο Γραφείο Πρωτ. Εκπ. Ν. Εύβοιας 6) Δ.Σ. Νέας Λαμψάκου 7) 24ο Δ.Σ. Χαλκίδας

Σήμερα υπηρετώ στο 24ο Δ.Σ. Χαλκίδας.

Έχω διατελέσει μεταξύ άλλων :

1) Μέλος της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, Υπεύθυνος ΔΑΠ ΝΔΦΚ ΠΤΔΕ ΠΑΤΡΑΣ (2002-2003)

2) Πρόεδρος Φοιτητών ΠΤΔΕ ΠΑΤΡΑΣ (2002-2004)

3) Εκλεγμένος αντιπρόσωπος των Φοιτητών του ΠΤΔΕ σε όλα τα όργανα συνδιοίκησης του Πανεπιστημίου Πατρών.

4) Αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Ελλαδιτών και Κυπρίων Φοιτητών Πάτρας (2003-2004).

5) Μέλος της Φιλαρμονικής Χαλκίδας.

6) Γενικός Γραμματέας και Ταμίας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας.

Σήμερα, μεταξύ άλλων, έχω την τιμή να είμαι :

1) Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας

2) Αντιπρόεδρος της ΠΕΦΟ Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
3) Μέλος της Ενιαίας Σχολικής Επιτροπής Παιδείας των Μονάδων Α/θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Χαλκιδέων.
Είμαι μέλος διάφορων κοινωνικών και πολιτιστικών οργανώσεων (Χαμόγελο του Παιδιού κ.α.) κι εθελοντής αιμοδότης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου