Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Συνάντηση – συζήτηση της ομάδας «Επικοινωνώ» του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας

Συνάντηση – συζήτηση της ομάδας «Επικοινωνώ»
Ο Σύλλογος Δασκάλων- Νηπιαγωγών Χαλκίδας και η ομάδα «Επικοινωνώ» οργανώνει συνάντηση – συζήτηση στο πλαίσιο των δράσεων της, με στόχο την δημιουργία επαφής και επικοινωνίας με τους γονείς.
Κοινή μας βάση, το ενδιαφέρον για τα παιδιά και την εκπαίδευση γενικότερα. Κοινός μας αγώνας και όραμα το σχολείο και η κοινωνία που μας αξίζει να έχουμε. 


Το θέμα "Θετική πειθαρχία και συναισθηματική επικοινωνία γονέων - παιδιών" θα εισηγηθεί η Καραβόλτσου Αθηνά Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας, (Msc), Θεατρολόγος, (Mst), Μαθηματικός.
Η Συνάντηση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014 Αβάντων 50, στις 6.30μ.μ.

Η συνάντηση θα απαντήσει μεταξύ άλλων και στα εξής ερωτήματα:

Ποια η διαφορά μεταξύ οδηγίας και εντολής;
Πότε είναι πιο πιθανό να εισακουστεί μία συμβουλή μου από τα παιδιά;
Πως μπορώ να βοηθήσω το παιδί μου να αναλάβει ευθύνες μέσα στην οικογένεια;
Πόσο σημαντικός είναι ο έπαινος της επιθυμητής συμπεριφοράς στα παιδιά;
Ποιος είναι ο ολοκληρωμένος έπαινος και πόσο συχνά είναι βοηθητικό να δίνεται;
Ποιες συνέπειες είναι αποτελεσματικές για τη μη επιθυμητή συμπεριφορά των παιδιών;
Ποια η διαφορά μεταξύ φυσικών και λογικών συνεπειών;
Πως απαντώ στο θυμό του παιδιού μου; 
Τι τεχνικές υπάρχουν για τη διαχείριση του δικού μου θυμού;
Ποιες συνέπειες είναι κατάλληλες για την επιθετικότητα του παιδιού μου στο σπίτι ή στο σχολείο;
Πως λειτουργεί η μέθοδος της σταδιακής απευαισθητοποίησης στη διαχείριση του φόβου των παιδιών; 

Το ΔΣ
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου