Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

Πάμε μαζί να γίνουμε το ανθρώπινο ποτάμι που θα πνίξει για άλλη μια φορά τα σχέδια κάθε προδότη!


Σήμερα θα πάω κι εγώ στο Σύνταγμα.
Θα πάω παρέα με δεκάδες ανθρώπους από τον τόπο μου που τους  περισσότερους δεν ξέρω. Δεν ξέρω τι δουλειά κάνουν. Δεν ξέρω τι κόμμα ψήφισαν στις εκλογές ή τι θα ψηφίσουν στις επόμενες. Δεν ξέρω τι ομάδα είναι. Δεν ξέρω αν είναι «αριστεροί», «κεντρώοι» ή «δεξιοί». Δε με ενδιαφέρει.

Το μόνο που ξέρω είναι ότι όλοι είμαστε Έλληνες πατριώτες. Πηγαίνουμε με δικά μας έξοδα, στερούμαστε χρόνο με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, δίνουμε από το υστέρημά μας για να διατρανώσουμε την πίστη μας στη Δημοκρατία, στην Ελευθερία, στην Πατρίδα.  Γινόμαστε μια μεγάλη παρέα και απαιτούμε Δημοψήφισμα για το ζήτημα της Μακεδονίας!
Μας ενώνει η κοινή μας πίστη ότι  Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!
Δε ξέρω αν αυτό είναι αρκετό. Δεν ξέρω αν θα συγκινήσει ή θα τρομάξει τους κυβερνώντες. Δε ξέρω αν αύριο οι προβοκάτορες προκαλέσουν επεισόδια εις βάρος μας για να αμαυρώσει τη διαδήλωση.
Ξέρω μόνο ότι, όταν τα παιδιά μου με ρωτήσουν «Πατέρα, εσύ τι έκανες όταν οι Σκοπιανοί έκλεβαν τη Μακεδονία;»  θα μπορώ να τους απαντήσω ότι έκανα αυτό που μου επέτρεπαν οι δυνάμεις μου κι αυτό που όριζε η καρδιά και η συνείδησή μου.
Πάμε μαζί να γίνουμε το ανθρώπινο ποτάμι που θα πνίξει για άλλη μια φορά τα σχέδια κάθε προδότη!
Πάμε μαζί για την πατρίδα!
Πάμε μαζί για τη Μακεδονία!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου