Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Για τα φιλαράκια μου από το ΠΤΔΕ Πάτρας (2000-2004) : Το βίντεο της ορκομωσίας μας

          Πριν πολλά χρόνια, όταν σπούδαζα στο ΠΤΔΕ Πάτρας, είχαμε δώσει μια υπόσχεση οι συμφοιτητές (εισακτέοι του 2000) να ξαναβρεθούμε μετά από μερικά χρόνια να θυμηθούμε τα παλιά, να νοσταλγήσουμε τις όμορφες στιγμές που περάσαμε (γιατί ήμασταν πολύ "δεμένο" έτος), να δούμε πού βρίσκεται ο καθένας.
           Δυστυχώς αυτή η δέσμευση, αυτό το γλυκό αντάμωμα θα έλεγα εγώ, φαίνεται πως δύσκολα θα πάρει σάρκα και οστά, κυρίως λόγω της κρίσης που έχει πλήξει καίρια όλους τους Έλληνες.
            Ως έναν τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους μου, τους συμφοιτητές μου, τα παιδιά που πέρασα μαζί τους τα φοιτητικά μου χρόνια, αποφάσισα να ανεβάσω στο διαδίκτυο το βίντεο της ορκομωσίας μας (όχι όλων δυστυχώς, μόνο αυτών που ορκίστηκαν στις 29/07/2004 κατάφερα να βρω) και μερικές φωτογραφίες από το πάρτι που ακολούθησε σε γνωστή μπουζουκερί (να μη κάνουμε και διαφήμιση! ;-) ) 
           Παιδιά, όπου κι αν είστε, να είστε καλά και να είστε πάντα χαρούμενοι και δημιουργικοί όπως τότε!



Ορκομωσία μέρος Α'

Ορκομωσία μέρος Β'

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου