Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

Ο προεκλογικός αγώνας τέλειωσε, ο αγώνας για έναν καλύτερο Δήμο Χαλκίδας τώρα αρχίζει.


Σήμερα ο Θανάσης Ζεμπίλης πέτυχε μια μεγάλη νίκη! Το 55,5% των ψήφων των ψηφισάντων δημοτών που πήρε σε μια περίοδο έντονης αμφισβήτησης των ανθρώπων που προέρχονται από τη Λαϊκή Δεξιά, σε μια περίοδο που όλοι και όλα κρίνονται αυστηρά και άδικα, δε μπορεί παρά να αποτελεί μια περήφανη και καθαρά προσωπική νίκη!
Νίκησε το έργο και η προσωπικότητα του Δημάρχου. Νίκησε το μεράκι του για δουλειά αλλά και η επιθυμία του να βάλει σε τάξη τα κακώς κείμενα του νέου Δήμου. Νίκησε πάνω από όλα η αποτελεσματικότητα και το όραμά του για να φτιάξουμε μια πόλη με γέφυρες ανοιχτές....
Στο έργο του θα είμαι κι εγώ συνεργάτης, όπως και όποτε αυτός θέλει.
Τον εμπιστεύομαι, τον πιστεύω, τον πάω!
Θα δώσω κι εγώ τη μάχη δίπλα του, όπως έκανα και στη μάχη των εκλογών.
Εξάλλου σε αυτή τη μάχη μπορεί να μην εκλέχτηκα,έχω όμως κερδίσει πάρα πολλές εμπειρίες που πιστεύω ότι θα με οφελήσουν στη συνέχεια της ζωής μου.
Γνώρισα ανθρώπους με κοινά οράματα, έμαθα, γνώρισα αλλά και έκανα γνωστές τις θέσεις και τις σκέψεις μου.
Έκανα φίλους αλλά μέτρησα και "φίλους". Ξεχώρισα αυτούς που με αγαπούν από αυτούς που απλά υπάρχουν δίπλα μου.
Όλοι τους με βοήθησαν να γίνω σοφότερος, με βοήθησαν να γίνω καλύτερος!
Συγχαρητήρια σε όλους τους Χαλκιδαίους για την επιλογή τους και τη στήριξή τους τόσο σε εμένα, όσο (και πολύ περισσότερο) στο Θανάση Ζεμπίλη!
Στα κοινά προβλήματα θα προχωρήσουμε ενωμένοι για να κάνουμε τη Χαλκίδα, Χαλκίδα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου