Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΤΟ ΘΕΟΥΛΗ


Αν είχα λίγη έμπνευση θα έγραφα τραγούδι
που θα ‘ταν όμορφο πολύ, ωραίο σαν λουλούδι
για να το στείλω στο Θεό, να του ζητήσω χάρη
σαν έρθει η ώρα μου και με… κοντά του να με πάρει…

Μα μέχρι να ‘ρθει η ώρα αυτή, ξέρεις τι θα ζητούσα;
Ενός αγγέλου όμορφου το χέρι να κρατούσα!
Να μ’ αγαπά, να τ’ αγαπώ, να λιώνω και να λιώνει,
με τα δεσμά του έρωτα ο Θεός να μας ενώνει!

Θα του ζητούσα του Θεού χαρά και λίγη τρέλα….
Να ‘χω παιδάκια, σπιτικό, ζωή σαν καραμέλα!
Να ‘ναι γλυκιά, πολύ γλυκιά και δάσκαλος να γίνω,
αγάπη να μου δίνουνε, αγάπη θε να δίνω!

Κι άμα τα έχω όλα αυτά δε θέλω τίποτ’ άλλο!
Στ’ όνειρο το γλυκό θα ζω εγώ το πιο μεγάλο…
Γιατί ζωή θα ζω εγώ που καθ’ άνθρωπος γυρεύει
και που στο βάθος κι ο Θεός ακόμα θα… ζηλεύει!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου