Σε μια εποχή που ο Κλάδος βάλλεται από παντού, σε μια περίοδο που η ΕΝΟΤΗΤΑ
του Κλάδου και του Λαού είναι το ζητούμενο, καλούμαστε να
επιλέξουμε τον δρόμο που θέλουμε ο Σύλλογός μας να ακολουθήσει, καλούμαστε να
επιλέξουμε τους συναδέλφους που θα μας
εκπροσωπήσουν για την επόμενη συνδικαλιστική διετία.
Πρώτοι εμείς πρέπει να «κατεδαφίσουμε» τα «ιδεολογικά τείχη» που θέλουν να
μας χωρίζουν.
Υλοποιώντας
τη μόνη πρόταση που χειροκροτήθηκε στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου μας, αυτή
της κοινής καθόδου όλων των υποψηφίων σε ένα Ενιαίο Ψηφοδέλτιο, συγκροτήσαμε
το ΕΝΙΑΙΟ
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, κάνοντας εμείς το πρώτο βήμα στο δρόμο για την ΕΝΟΤΗΤΑ.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΑΠΟΨΕΙΣ
Σε εθνικό επίπεδο :
Αξιολόγηση : Η αξιολόγηση, ως επιστημονικό εργαλείο, είναι χρήσιμη
κι απαραίτητη στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Όμως η αξιολόγηση που προτείνει το
Υπουργείο Παιδείας είναι ένας μηχανισμός ελέγχου και χειραγώγησης του
εκπαιδευτικού με μοναδικό στόχο τη στοχοποίησή του και τις μαζικές απολύσεις.
Αυτήν την αξιολόγηση όχι μόνο δεν τη
θέλουμε αλλά πρέπει να αντισταθούμε μαζικά, δυναμικά, ενιαία.
Απαιτούμε αξιολόγηση με παιδαγωγικά κι
επιστημονικά κριτήρια, όπως αυτά θα ορίσουν οι εκπαιδευτικοί και τα Παιδαγωγικά
Τμήματα.
Αποσπάσεις –
Μεταθέσεις : Οι αποσπάσεις και οι
μεταθέσεις αποτελούν δικαίωμα των εκπαιδευτικών.
Απαιτούμε την άμεση κι έγκαιρη
ικανοποίηση όλων των αιτήσεων αποσπάσεων με βάση συγκεκριμένη και δίκαιη
μοριοδότηση.
Η ενεργοποίηση της απόφασης των
αποσπάσεων να πραγματοποιείται άμεσα με ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας και
ταυτόχρονη κάλυψη των δημιουργηθέντων κενών.
Αναμοριοδότηση
όλων των Σχολικών Μονάδων με βάση τις πραγματικές τοπικές συνθήκες.
Ισχυροποίηση
του Συλλόγου Διδασκόντων, του πλέον
δημοκρατικού οργάνου διοίκησης της σχολικής μονάδας , ειδικά σε θέματα ωραρίου,
κάλυψης κενών, λειτουργίας σχολικής μονάδας κτλ
Είμαστε αντίθετοι
στο συγκεντρωτικό χαρακτήρα διοίκησης κι ελέγχου που προσπαθεί να επιβάλλει το
Υπουργείο Παιδείας μέσω λογισμικών, όπως του my-school. Οι συνάδελφοι διευθυντές ασκούν εκπαιδευτικό έργο
και δεν πρέπει το Υπουργείο να τους χρησιμοποιεί ως « κατασκοπευτικό δορυφόρο » εκπαιδευτικών και
γονέων.
Άμεση κάλυψη των λειτουργικών κενών όλων των σχολικών
μονάδων.
Άμεση επαναλειτουργία των Διδασκαλείων, άμεση
αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου.
Αύξηση της χρηματοδότησης της Παιδείας στο 5%, αύξηση
των κονδυλίων στις Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας για να ικανοποιηθούν όλες οι
ανάγκες των σχολικών μονάδων (πετρέλαιο, γραφική ύλη, εποπτικό υλικό).
Σε τοπικό
επίπεδο :
Ο Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας να
συνεχίσει την επιτυχημένη λειτουργία όλων των ομάδων (αθλητικών,
πολιτιστικών κτλ) και να ιδρύσει περισσότερες, αν αυτό είναι αίτημα των
συναδέλφων μας.
Αποστολή
ερωτηματολογίου στους συναδέλφους για
να αποδελτιωθούν οι προτάσεις τους και να υλοποιηθούν από το νέο
Δ.Σ.
Πραγματοποίηση
Επιμορφωτικών Ημερίδων – Σεμιναρίων με βάση τις επιθυμίες των
μελών του Συλλόγου μας.
Έμπρακτη προβολή του κοινωνικού προσώπου του συλλόγου
μας μέσα από δράσεις κοινωνικής
προσφοράς, όπως συγκεντρώσεις ρούχων, τροφίμων και σχολικών ειδών για μαθητές που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές
ομάδες.
Δημιουργία
εκπτωτικής κάρτας για τα εμπορικά
καταστήματα της περιοχής μας για όλα τα
μέλη του Συλλόγου.
Η ενότητα
δεν είναι σύνθημα, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να πάμε τον Κλάδο ένα βήμα
μπροστά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου