Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

«Επιστολή παραίτησης από τη θέση του Προέδρου της Συλλογικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας»

              Χαλκίδα, 11-11-2013
 

     Προς : Πρόεδρο Κεντρικής  

      Επιτροπής Δ.Α.ΚΕ./Π.Ε.

Θέμα : «Επιστολή παραίτησης από τη θέση του Προέδρου της Συλλογικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας»

         

Αγαπητέ Πρόεδρε,


          Είμαι στη δυσάρεστη θέση να υποβάλλω την παραίτησή μου από την τιμητική θέση του Προέδρου της Συλλογικής Επιτροπής Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας.
          Η παραίτησή μου δεν γίνεται για λόγους ιδεολογικούς, αντίθετα θεωρώ ότι οι αρχές και οι αξίες της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. με εκφράζουν και υπηρετούν τα συμφέροντα του Κλάδου. Όμως η διαφωνία μου σε επίπεδο στρατηγικής με τα στελέχη της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας όσον αφορά τις εκλογές του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας και η αμετάκλητη απόφασή μου να είμαι υποψήφιος με το ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (που δεν αποτελεί φυσικά μια νέα παράταξη, είναι ξεκάθαρο αυτό) δε μου αφήνουν άλλο δρόμο παρά αυτόν της παραίτησης, όπως άλλωστε μου ζητήθηκε αρμοδίως.

          Η θέση μου και η επιθυμία μου να είμαι υποψήφιος (ασφαλώς και μαζί με εμένα όσοι περισσότεροι συνάδελφοι της ΔΑΚΕ/ΠΕ το επιθυμούν) στο ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ήταν γνωστή και δεδομένη κατά τη διαδικασία ανάδειξης του νέου Δ.Σ. Συλλογικής Επιτροπής ΔΑΚΕ/ΠΕ.

          Πιστεύω απόλυτα ότι σε τοπικό επίπεδο πρέπει οι συνάδελφοι να κάνουμε ένα βήμα μακριά από τις παρατάξεις μας, να αναλάβουμε τις ατομικές μας ευθύνες και να συμμετέχουμε σε ενιαίο ψηφοδέλτιο έτσι ώστε η επιθυμία των συναδέλφων να μην έχει παραταξιακά χαρακτηριστικά, να εκλέγονται δηλαδή οι εκπρόσωποι που ο Κλάδος επιθυμεί.

          Πιστεύω ότι πρέπει να δώσουμε τη μάχη όλοι μαζί έτσι ώστε ο Κλάδος να κάνει το άλμα προς τα εμπρός που απαιτούν οι καιροί. Άλλωστε η ανούσια κι αιώνια κατάληψη αιρετών ή μη θέσεων ούτε με ενδιέφερε ποτέ, ούτε είναι το ζητούμενο.

          Μπορεί να χώρισαν τους δρόμους μας οι επιλογές, ίσως όμως μας ενώσουν και πάλι  οι κοινές αγωνίες, οι ιδέες, οι κοινοί στόχοι.

          Εύχομαι ολόψυχα καλή δύναμη στο έργο σας.

 
Με τιμή

Μπλέτσας Κ. Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου