Κυριακή 9 Μαΐου 2010

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ

Ονομάζομαι Μπλέτσας Χρήστος. Γεννήθηκα το 1980, ζω κι εργάζομαι στην όμορφη πόλη της Χαλκίδας, την πρωτεύουσα του Νομού της Εύβοιας.
Σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών (2000-2004) στο οποίο και ανέπτυξα έντονη συνδικαλιστική δράση.
Μέλος της Δ.Α.Π.-Ν.Δ.Φ.Κ. Π.Τ.Δ.Ε. Πάτρας από το 2000, εκλέχτηκα σε όλα τα όργανα συνδιοίκησης του Πανεπιστημίου Πατρών και διατέλεσα επί διετία (2002-2003 και 2003-2004) πρόεδρος των Φοιτητών του Π.Τ.Δ.Ε. Πάτρας.
Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στην Πολεμική Αεροπορία (2004-2005) και από το 2005 είμαι μόνιμος δάσκαλος.
Από το 2005 είμαι ενεργό μέλος της Δ.Α.Κ.Ε. Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, εκλεγμένος Γραμματέας της Συλλογικής Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. Χαλκίδας και το Νοέμβριο του 2009 εκλέχτηκα Γενικός Γραμματέας του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Χαλκίδας.
Η ενασχόληση μου με την πολιτική και τα κοινά είναι αδιάκοπη. Για εμένα η συμμετοχή στα κοινά δεν είναι μια φωτοβολίδα, μια στιγμιαία έκφραση ενός στείρου εγωισμού ή μιας μωροφιλόδοξης ανάγκης. Είναι η συνεχής παρουσία στον πολιτικό στίβο, στη μάχη για την καθημερινή βελτίωση των συνθηκών ζωής όλων μας. Είναι η επί της ουσίας προσφορά στην πατρίδα, στο μέτρο και στο βαθμό των δυνατοτήτων και των ικανοτήτων μου. Η ενασχόληση με τα κοινά είναι υποχρέωση όλων των πολιτών, και πολύ κακώς έχουμε παραχωρήσει αυτό το δικαίωμα μόνο σε μια μικρή κάστα ανθρώπων που μόνο σκοπό έχουν να αναπαράγουν την παντοδυναμία τους… κληροδοτώντας στα παιδιά τους θέσεις και αξιώματα!
• Πιστεύω ακράδαντα ότι ο τόπος μας μας έχει ανάγκη όλους!
• Πιστεύω πως έχει ανάγκη την ενεργή συμμετοχή όλων μας για την επίλυση των κοινών προβλημάτων!
• Πιστεύω πως έχει ανάγκη από ανθρώπους που θα βγουν από το καβούκι τους και θα διεκδικήσουν, πάντα με δημοκρατικές διαδικασίες, μια πιο οργανωμένη και δυνατή Ελλάδα, μια Ελλάδα αντάξια της ιστορίας της αλλά και των δυνατοτήτων της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου