1) Θα υπάρχουν πρακτικά
τουλάχιστον δύο εκπαιδευτικοί που θα παρίστανται, ο ένας υπεύθυνος κι ο άλλος…
βοηθός υπευθύνου!
2) Ο εκπαιδευτικός –
υπεύθυνος Ολοημέρου τη συγκεκριμένη ημέρα πρέπει να μάθει στα παιδιά να…
ζεσταίνουν το φαγητό τους και να το βάζουν στο τραπέζι τους!
3) Όταν υπάρχει και κάποιος
«Δ.Ε. Γενικών Καθηκόντων», τότε αυτός κάνει αυτή τη δουλειά και ο Υπεύθυνος
Ολοημέρου επιβλέπει αυτόν που βοηθάει τα παιδιά να ζεστάνουν το φαγητό τους!
Πρακτικά μας λένε ότι η
δουλειά μας είναι να μάθουμε τα παιδιά να ζεσταίνουν το φαγητό τους!
Ας αφήσουμε στην άκρη το
ανθυγιεινό του πράγματος, ας ξεχάσουμε για λίγο τον κίνδυνο από ατύχημα είτε
από κακή χρήση του μηχανήματος, είτε από αστοχία υλικού.
Πραγματικά, πόσοι άνθρωποι
χρειάζονται για να μάθουν τα παιδιά να χρησιμοποιούν ένα φουρνάκι και να
στρώσουν ένα τραπεζομάντιλο;
Πόσες εργατώρες χρειάζονται
για να μάθουν τα παιδιά να πατάνε τα κουμπιά;
Ασφαλώς δεν είναι κάτι τόσο
δύσκολο.
Είναι όμως βέβαιο ότι αυτά δε
γίνονται τυχαία!
Θα έρθει σε λίγο (και
δικαιολογημένα, εδώ που τα λέμε) ο πολίτης και θα πει «Μα, τόσοι άνθρωποι για
ένα απλό πράγμα; Και στην τελική… γιατί να είναι δάσκαλος ο επιβλέπων κι όχι ένας άλλος!» και τότε, μιας κι ο
Κλαδος κοιμάται και νομίζει ότι το κάνουν «για να μη χαθούν θέσεις εργασίας
εκπαιδευτικών» θα βρεθεί προ τετελεσμένων γεγονότων που η κοινωνία όχι απλά θα
ζητά αλλά θα απαιτεί!
Τότε, αφού αποδομηθεί το
Ολοήμερο, θα αρχίσει κι ο τεμαχισμός του (κι όπου γίνεται, θα πάψει να
ιφύσταται). Άλλες ώρες ο δάσκαλος, άλλες η ειδικότητα, άλλες ο «παιδοφύλακας»
(όχι απαραίτητα εκπαιδευτικός) και τότε θα μας λένε «Δε φταίμε εμείς, εσείς
δουλεύατε στα Ολοήμερα και τα κάνατε τόσο μαντάρα που δε σας θέλουν οι γονείς!»
Εμείς πρέπει να φωνάξουμε
πρώτοι για να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του Ολοήμερου, όχι για να
διασφαλίσουμε τις θέσεις εργασίας (που οι ώρες αυτές θα ήταν πολύ πιο χρήσιμες
για να αξιοποιηθούν πχ ως Ενισχυτική Διδασκαλία) αλλά για να επαναφέρουμε στη
βάση της κοινής λογικής τη λειτουργία του σχολείου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου