Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018

Εκλογές Αιρετών ΚΥΣΠΕ 2018, από τον Βασίλη Παληγιάννη

Εκλογές Αιρετών ΚΥΣΠΕ 2018 
ΠΑΛΗΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ 
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΠΕ 
π. πρόεδρος Δ.Ο.Ε. 
Υποψήφιος Αιρετός ΚΥΣΠΕ με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. 
ΤΗΛ. 6974750409 FAX: 2103442287
 e-mail: paligiannis@hotmail.gr 

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
 Στις εκλογές που θα γίνουν την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2018 θα ψηφίσουμε για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά συμβούλια Π.Υ.Σ.Π.Ε., Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε., Κ.Υ.Σ.Π.Ε. 

Η συμμετοχή όλων μας θα επιβεβαιώσει τη βούλησή μας να στηρίξουμε το θεσμό των αιρετών σ' όλα τα επίπεδα. Ένα θεσμό ο οποίος επιβλήθηκε με αγώνες και υφάνθηκε με τα οράματα του κλάδου. Αναμφίβολα ο θεσμός του αιρετού καταξιώνεται ή απαξιώνεται κι από τα πρόσωπα που τον υπηρετούν. 
Είναι χρέος όλων μας την Τετάρτη 7 Νοεμβρίου με την ψήφο μας, να εκλέξουμε ως εκπροσώπους μας στα υπηρεσιακά συμβούλια τους καλύτερους, τους πιο άξιους. 
Ιδιαίτερα σήμερα, που όλοι μας ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις μέσα σ' ένα θολό και ρευστό, πολιτικό, οικονομικό, κοινωνικό, εργασιακό, εκπαιδευτικό και συνδικαλιστικό περιβάλλον, οι εκπαιδευτικοί, όσο ποτέ άλλοτε, θέλουν τον αιρετό κοντά τους, δίπλα τους, να τους ακούει, να τους υπερασπίζεται, να τους προστατεύει κάνοντας κάθε δίκαιο και νόμιμο αίτημα δική του υπόθεση, να αγωνίζεται για διαφάνεια, αξιοκρατία, αξιοπιστία, ισονομία, να στηρίζει τις αποφάσεις του κλάδου, να ενώνει τη φωνή του με τη φωνή τους, να τους ενημερώνει. 
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι, 
Πιστεύοντας ότι ως αιρετός εκπρόσωπός σας στο Κ.Υ.Σ.Π.Ε. έχω ανταποκριθεί στο ρόλο και την αποστολή μου κι ότι με το λόγο μου, τη στάση μου, τη συμπεριφορά μου και τις ενέργειές μου τίμησα την ψήφο και την εμπιστοσύνη σας, σας ενημερώνω ότι είμαι και σ' αυτές τις εκλογές υποψήφιος αιρετός για το Κ.Υ.Σ.Π.Ε. με το ψηφοδέλτιο της Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε. 
Ζητώ τη στήριξη και την ψήφο σας για να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου σ' ολόκληρο τον κλάδο των εκπαιδευτικών, φιλοδοξώντας να φανώ χρήσιμος στον καθένα σας χωριστά, στην εκπαίδευση, στην πορεία του συνδικαλιστικού κινήματος και ιδιαίτερα στην επαγγελματική αποκατάσταση των αναπληρωτών. 
Σας ευχαριστώ 
Πάντα στη διάθεσή σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου