![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEizonTpgqpjrrgqEtlxn9BJXzHa69Un_h1Jym2G_0FngwGNYhdanTll0CColMQoK2RpLpNhHBRWhAYSsoA_gNPGiZMsitFS0PKtJzQbJB7fceTN0U9WDK8EOh5cbTORS-EH3docDKKFUM4/s1600/%25CE%25A3%25CF%2585%25CE%25BB+%25CE%2594%25CE%259D+%25CE%25A7%25CE%25B1%25CE%25BB%25CE%25BA%25CE%25AF%25CE%25B4%25CE%25B1%25CF%2582.jpg)
(
Εκπαιδευτικός Αγωγής Υγείας, (Msc), Θεατρολόγος, (Mst))
Πως
μπορώ να καλλιεργήσω τη συναισθηματική δεξιότητα της ενσυναίσθησης στα παιδιά;
Τι
σημαίνει ακούω ενεργητικά σε μία σύγκρουση;
Ποια
η διαδικασία δημιουργικής επίλυσης προβλημάτων;
Ποια
η διαφορά μεταξύ μίας συμβιβαστικής λύσης και μίας συνεργατικής λύσης;
Ποιος
είναι ο δημοκρατικός τρόπος καθορισμού των ορίων στο σπίτι και στο σχολείο;
Ποιες
συνέπειες είναι αποτελεσματικές για τη μη επιθυμητή συμπεριφορά των παιδιών;
Ποια
η διαφορά μεταξύ τιμωρίας και συνέπειας;
Ποια
η διαφορά μεταξύ φυσικών και λογικών συνεπειών;
Πως
αντιμετωπίζω τη γκρίνια και την κρίση θυμού των παιδιών;
Ποια
η σχέση μεταξύ θυμού – λύπης – σεβασμού;
Η
ημερίδα που απευθύνεται σε γονείς και εκπαιδευτικούς θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 13 Φεβρουαρίου στις 10.00 π.μ.
στο θεατράκι στη Λίμνης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου