Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση σε ανάρτηση του ΤΡΟ-ΜΑ-ΚΤΙΚΟ.


Στο blog http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/ αναρτήθηκε το Σάββατο 11-09-2010 και ώρα 13:50 η ανάρτηση http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_4400.html η οποία, εν πολλοίς, θίγει παντοιοτρόπως τους εκπαιδευτικούς.
Απάντηση εστάλη από την καλή μου συνάδελφο, κ. Κουτρούμπα Νώτα, ωστόσο δεν αναρτήθηκε μέχρι στιγμής από το blog.
Προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να δημοσιοποιήσω την απάντηση της συναδέλφου γιατί τόσο ως εκπαιδευτικό, όσο και ως συνδικαλιστή με εκφράζει απόλυτα και την προσυπογράφω! Εν τέλει, πρέπει να μπει άμεσα τέλος στη σπίλωση του ονόματος και της φήμης του ΕΛΛΗΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ!

Φίλε αναγνώστη,
διάβασα προσεχτικά το άρθρο σου και ως δασκάλα θα προσπαθήσω να απαντήσω αν και στερείται λογικής και επιχειρημάτων. Στις μέρες μας ,ΜΜΕ και πολιτικοί βάλλουν κατά των εκπαιδευτικών και οι πολίτες
(ένας εκ των οποίων είσαι και εσύ) άκριτα ενστερνίζονται αυτές τις απόψεις.
Θα απαντήσω λοιπόν στα -άναρχα ταξινομημένα-"ερωτήματά σου" ως εξής:
1)Τα "αναγκαία" μέτρα της κυβέρνησης έχουν τινάξει στον αέρα τον οικογενειακό προϋπολογισμό. Κάθε πολίτης που σέβεται τον εαυτό του και αγωνίζεται για την οικογένειά του οφείλει να αντιδράσει. Οι εκπαιδευτικοί γιατί στερούνται του δικαιώματος αυτού; Και με ποια ακριβώς κριτήρια ορίζεις μια ανάγκη "πραγματική" και κάποια άλλη όχι;
2)Χαρακτηρίζεις θρασύτατα χιλιάδες εκπαιδευτικούς ως ανίκανους("ανίκανοι διδαχής στα δημόσια σχολεία")Ανικανότητα είναι η αδυναμία να κατανοήσεις τη δυσκολία του δασκάλου να διδάξει 30 μαθητές σε άθλιες τάξεις με μηδενικές υποδομές. Ανικανότητα είναι να παραγκωνίζεις το ρόλο του δασκάλου και τον καθημερινό του αγώνα.
3)Η παραπαιδεία σίγουρα ΔΕΝ αγγίζει όλους τους εκπαιδευτικούς, διαφορετικά θα κάναμε όλοι ιδιαίτερα και θα παραιτούμασταν από το Δημόσιο.
4)Για την αύξηση της παραπαιδείας ευθύνονται και οι ίδιοι οι γονείς, που δείχνοντας τυφλή εμπιστοσύνη στα φροντιστήρια υποτιμούν το ρόλο δασκάλου-παιδαγωγού.
5)Όσο για τις διακοπές και τις άδειες...αυτό είναι το εκπαιδευτικό σύστημα, κύριοι! Μάλλον πρέπει να το χωνέψετε και να σταματήσετε τα σχόλια ζηλοφθονίας.
6)Όσο αφορά στα σχόλια περί ανθρώπων με πανεπιστημιακούς τίτλους, να σου υπενθυμίσω:
α)είμαστε και εμείς απόφοιτοι Πανεπιστημίου, β)Μπήκαμε στο δημόσιο ΝΟΜΙΜΑ και γ)δεν ευθυνόμαστε εμείς για τη μείωση προσλήψεων στο Δημόσιο τομέα.
Καλό θα ήταν λοιπόν να σταματήσει η λασπολογία από άτομα που ουδεμία σχέση έχουν με την εκπαίδευση και αγνοούν παντελώς το ρόλου του εκπαιδευτικού. Εξάλλου με τέτοια μη-επιχειρήματα απλά...εκτίθεστε ΕΣΕΙΣ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

1 σχόλιο:

  1. οι εκπαιδευτικοί σε αντίξοες συνθηκες σε ένα σύστημα αθλια αλλοιωμένο και σε πολύ δυσκολο σχολικό περιβάλλον κάνουν ότι μπορούν καλύτερο και αγωνίζονται για τα παιδιά μας με μόνη επιβράβευση την ηθική και προσωπική τους τιμή και ευθύνη και με καμμιά παραπάνω απολαβή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή