Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010

Επιστολή της Μπασινά Ελένης Εκπαιδευτικού Π.Ε.60 προς τους εκπαιδευτικούς της ‘Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας


Επιστολή της Μπασινά Ελένης Εκπαιδευτικού Π.Ε.60 προς τους εκπαιδευτικούς της ‘Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας
Τηλ.: 6948052565

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου, θέλω να σας ευχηθώ μέσα από την
καρδιά μου καλή δύναμη και καλή επιτυχία στο εξαιρετικά δύσκολο και σημαντικότατο έργο που επιτελείτε.
Η εμπειρία μου ως Διευθύντρια Εκπαίδευσης στην Εύβοια, με την ταυτόχρονη συμμετοχή μου σε όλα τα υπηρεσιακά συμβούλια του Κλάδου, αλλά και η θητεία μου στην Αυτοδιοίκηση ως Νομαρχιακή Σύμβουλος Εύβοιας, μου δίνουν το δικαίωμα να πω πως γνωρίζω πολύ καλά τα εκπαιδευτικά προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα ο Νομός μας τόσο στην υλικοτεχνική υποδομή, όσο και στο έμψυχο δυναμικό.
Με αυτή τη γνώση και την εμπειρία, αγαπητοί συνάδελφοι, τολμώ να ζητήσω
την έμπρακτη στήριξή σας στο πρόσωπό μου, στο ψηφοδέλτιο του Αθανάσιου Χειμάρα, υποψηφίου Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας.


Χαλκίδα, 18-10-2010
Με εκτίμηση

Μπασινά Ελένη
Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου